Monday, April 12, 2010

Just an ordinary day...




De vreo saptamana ascult aceeasi melodie ce mi da o stare de tristete,de melancolie acuta,ma gandesc mereu si mereu la acelasi lucru:de ce?
De ce eu?Amintirile imi umbla n cap libere ca norii de pe cer dintr o zi obisnuita de vara...Nu pot sa ma abtin sa nu vars o lacrima atunci cand vad in jurul meu numai lucruri negative,minciuna,esec...Oare cand se va intampla ceva bun si in viata mea? Cred k de anul trecut ma tot intreb asta si la aceeasi concluzie am ajuns:NEVER...
O lacrima pe obraz,discret apare si se intreaba si ea oare de data asta pentru ce am cazut?Tot pentru el?Probabil ca lipsa sinceritatii face asta mai dificil decat este pentru ca oricat ar fi vrut sa uite nu a putut...Nu ai cum sa stergi practic o parte din tine,sa uiti tot ,sa mergi mai departe...Cel mai greu e atunci cand se da verdictul:mai bine singura la drum...e super greu sa ti invingi propriile sentimente... dar cand vezi ca nu sunt cu nici un rost... trebuie... oricat de greu ar fi ...Ajungi la aceeasi concluzie eterna si bine cunoscuta: nu se merita sa plangi pentru nimic si nimeni pentru ca nimeni nu plange pentru tine...Nu mai vreau sa iubesc,sa fiu iubita ,nu mai vreau nimic ,imi impun eu asta pentru a mi fi bine ,si pentru a uita tot...e nevoie de multa munca insa cu timpul va fi bine sper...Oricum stiu ca de tot nu voi uita,asta e clar,insa vreau sa mi fie bine mereu ,sa nu ma doara nimic ,sa fie doar o zi ca oricare alta,o zi in care rad ,ies cu prietenii la un suc,in club ,parc...Sa pot zambi pentru ca o noua zi a inceput la fel de frumoasa ca si cea de a trecut,ca soarele e pe cer si mi zambeste mie,dandu mi o stare de fericire,de liniste...Aleg sa nu uit ,sa nu ingrop sentimentele,ci doar sa le pun sub cheie ,ascunse bine de tot in cufarul inimii mele...




Asculta mai multe audio Blog

4 comments:

  1. degeaba te tot intrebi care sunt cauzele acestor esecuri ale tale...nu cred ca e din cauza sinceritatii ci din cauza ca mereu faci dupa cum te taie capul ,chiar daca unii iti zic ca iei o decizie proasta siti va parea rau...nu o iei in seama ...si zici "lasa ca oricum tu/voi nu sti/ti nimic"...si ce crezi ca daca iesi cu prietenii in club sau la suc acea tristete din suflet va disparea, bineinteles ca nu doar o amani in fiecare zi cate putin , dar tot nu vei putea condisera ca esti cu adevarat fericita

    ReplyDelete
  2. Pentru mine fericirea este din lucruri marunte ,iar prietenii mei fac parte din fericirea mea...Cand sunt cu ei uit de tot si de toate tristetile pentru ca sunt alaturi de mine si ma inteleg ,nu ma judeca...E adevarat tristetea nu dispare cu totul,insa cu ei uit de ea,nu o aman...Si inca o chestie ,se pare ca nu ma stii destul de bine ,pentru k altfel ai sti ca fac ce vreau eu ,fara sa ma gandesc la consecinte...nu ma term de nimic,de esec ,de tristete...Prefer sa iau o decizie gresita ca asa m a taiat pe mine capul decat sa regret ca m am luat dupa altii...Faci mai bine in viata greselile tale decat sa le faci pe ale altora...

    ReplyDelete
  3. usor ,usor,o dai in EMO mai fata mea,nu mai gandi asa ,p bune ma superi .nu e bn ce zici,de unu sg e de cacat si nu trebuie traita asa viata,serios,n-are rost.acum,cu o oarecare aluzie,stii ceva,in viata trebuie uneori sa iei si ce ti se mai ofera,nu sa tot 'alergi dupa fluturasi',anyway,sa lasam asta deoparte stii ceva,cam ce vad io c e de facut in viata asta,inainte sa ceri si sa astepti sa ti se ofere ceva in viata,trebuie intai sa te zbati,sa realizezi ceva pt tine,sa-ti faci un rost ,ca sa zic asa,sa ai ce oferi din mai toate p.d.v si,niciodat sa nu ceri sau sa te asteptii la mai mult decat poti oferi

    ReplyDelete
  4. intr adevar ar trebui sa te proecupe exclusiv propria persoana dar nu se prea poate stii??ne lasam uneori dusi de val si ne gandim mai mult la altii...Insa o chestie ti o spun sigur:niciodata nu am facut ceva pentru a primi inapoi altceva,nu am avutr un scop daca m am purtat cumva cu cineva,ci am facut exact ce am simtit..nu am cerut decat respect si sinceritate nimic mai mult... se pare ca nu le am primit ...Asa sunt eu ,fraiera ca pun totul la suflet...

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve