Thursday, July 29, 2010

I need an answer...




Vreau sa stiu daca are rost sa ma implic in ceva de care nu sunt sigura....Pana nu am raspunsul ce l astept,sa stiu daca e bine sa continui asa ,cu gandul la tine,sau mai bine sa renunt la tine,nu pot reusi...Un simplu da sau nu ar lamuri situatia din sufletul meu,situatie ce nu mi da pace...Raceala din ultimul timp nu ma lasa...Ma duce cu gandul ca mai e ceva la mijloc,nu doar problemele cotidiene cu care amandoi ne confruntam,mai mult sau mai putin...

As avea curajul sa spun ce simt ,doar ca mi e teama de reactie,nu stiu la ce sa ma astept...

Nu mi e teama de o respingere ci mai degraba de faptul ca te ai instraina mai rau de mine,te ai indeparta...

Nu as suporta gandul sa nu mai fii alaturi de mine,sa fii departe ,as lua mai bine un raspuns negativ din partea ta,decat indepartarea ta...


Se da o lupta in interiorul meu si nu stiu ce sa mai cred...Ma mint ca ai o zi proasta ,si inca una,inca una,la fel ca si mine,insa,nu cred ca e doar asta....


Tu ai avea curaj sa mi spui adevarul fara sa ti fie teama de nimic?As primi orice mi ai spune cu fruntea sus ,nu m ar dobori,stii bine ca nu ma las doborata asa usor...


Ti am zis ca mi place sa vad viata roz desi nu e asa,si lupt pentru a mi implini visele ,nu ma las doborata asa usor de nimic,doar ma cunosti ...Ti am dat acelasi sfat si tie,nu stiu daca o sa l pui in practica,sau cel putin ai sa incerci sa faci ceva....

Ai curajul sa mi spui tot ,sa fii sincer,exact cum ai zis ca esti si vei fi mereu...

Am nevoie doar de un raspuns ,sa mi pun ordine n viata,sa stiu pe ce drum apuc ...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve