Tuesday, August 24, 2010

Reclamatie impotriva PretBomba.ro

Articol preluat de pe blogul lui neydamn ......


Mai intai de toate imi cer scuze ca am indemnat sa intrati pe acest site. Am castigat ceva am primit, si apoi ceva nu a mai mers. Probleme la plata cu cardul. Chiar daca vroiam sa achit cu cardul nu puteam. Imi dadea o eroare gen, contul era invalid ceva de genul. Am incercat sa aflu care e problema, trimitand mail la PretBomba si nimic. Dupa mai mult de 10 mail-uri trimise nici un raspuns. Am incercat sa-i contactez si telefonic si nimic. Am incercat si pe Twitter si nimic. Am incercat si pe Facebook si iar nimic. Le-am trimis un mail, in care le-am zis ca daca nu primesc un raspuns, atunci ma voi simti pagubit si voi recurge la OPC. Tot nici un raspuns. Asa ca, ca masura de precautie pentru restul care vor sa se inscrie in site-uri de licitatie de acest fel, ii indemn sa citeasca acest articol.


Nu va inscrieti pe nici un astfel de site!!!!! Sunt Tzepe, si scopul lor este sa fraiereasca! Nu va recomand sa faceti asta ! De asemenea am sa-i rog pe toti care au blog sa scrie despre acest lucru ca mai multi cititori sa ia aminte despre aceasta scamatorie !


Cat pentru cei pagubiti v-as recomanda sa faceti ce am facut si eu ! Si anume trimiteti o reclamatie la OPC. O puteti face prin mail iar mai multe detalii puteti citii aici : http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=54


Stiu ca o sa sariti cu gura pe mine, dar imi cer iertare, am picat si eu in plasa. Imi cer scuze!

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve