Friday, September 14, 2012

Regrete...

Se spune ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat faci tot posibilul sa l realizezi ...Zici ca esti pregatit pentru orice obstacol,pentru orice sacrificiu ,ca poti muta muntii ..Dar daca ajungi la concluzia ca poate nu e asa cum ti ai imaginat tu,ca poate nu vrei ceva mai mult,ca te ai obisnuit asa si iti place...Vrei nu vrei incepi sa ascunzi lucruri de la cele minore la cele majore...Oare de ce faci asta?De ce alegi sa ascunzi,sa minti in loc sa spui in fata ce ai de zis,sa arati ce ai de aratat?De ce totul in viata se rezuma la minciuna?Oare traim doar un vis frumos?Nu voi intelege teama sau poate buna stiinta de a ascunde aproape tot ce are legatura cu propria persoana?Se gandesc doar la binele lor?Exista inca oameni care nu dau doi bani pe integritate ,sinceritate,iubire?Totul la ce se rezuma mai exact?Eu inca nu am inteles...Prefer sa vad partea buna din fiecare om,cel putin asa vedeam cand eram copila fara minte,acum tind sa cred ca m am inselat,ca nu exista "un gram de bunatate" in fiecare...Poate unii asa sunt ei formati,sa nu le pese de nimic si de nimeni,iar altora sa le pese prea mult,sa se implice prea mult...Din pacate aste e realitatea noastra,m am convins si eu intr un final...Nu mi place,asa ceva nu merge...Nu stiu altii cum sunt,insa eu personal sunt satula de ce vad in jur:prea multa rautate din partea tuturor...
Pacat ca ne irosim viata mintind,inseland,facand rau unor persoane ce nu au gresit cu nimic,poate doar ca au iubit cu adevarat pe cine nu trebuie,cand altii ar da orice sa mai aiba parte macar o zi de prezenta celor dragi,sa i tina in brate si sa le asculte doar vocea...Sunt atatea lucruri frumoase ce pot fi facute daca nu ar exista rautatea asta fata de noi,de oamenii care inca mai cred in bunatate..Pacat ca nu le vedem,pierdem atatea din vedere....Cu o atitudine rautacioasa si mincinoasa risti sa pierzi persoane dragi tie care odata plecate nu se mai intorc,si va fi prea tarziu cand vei realiza ca ai ramas singur...Regrete?Poate ca vor fi,poate ca nu,insa intr un final vei ajunge sa realizezi cat de mult ai gresit...Ai grija doar sa nu fie prea tarziu...Regretele tardive nu si mai au rostul atunci cand vei ramane singur...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve