Wednesday, October 28, 2009

Eu cred in Iubire...

Toti avem parti bune si rele asta este evident...
Poate ceva sa inlocuiasca raul cu bine? poate fi ceva ce inlatura raul din noi?
Raspunsul este simplu: Iubirea...

Iubirea este atat de puternica incat poate muta muntii din loc...Este singura in stare sa transforme cel mai rau lucru in cel mai bun... Iubirea de oameni este puternica,ea nu cunoaste bariere...Indiferent k esti inger ,demon,bun sau rau,iubirea nu cunoaste limite,ea trece peste tot si peste toate obstacolele...Sa iubesti cu adevarat inseamna sa treci peste faptul k persoana iubita este de alta natie ,alta religie,alta cultura,sau pur si simplu ca este vorba despre o iubire Inger-Demon... Sa stii sa apreciezi pe cel de langa tine,sa stii sa accepti asa cum este ,iubirea iti da puterea sa treci peste ,si sa dai la o parte tot raul existent....pana si cei rai iubesc cu tot sufletul,nu se pot opune ,nu pot lupta impotriva ei... trebuie sa avem incredere in oameni,sa i iubim si sa le aratam ca indiferent cat rau ar fi facut,noi le suntem alaturi...Cu iubire poti face multe ,poti schimba sufletele tuturor...am devenit asa de pasivi in fata iubirii incat nu mai stim sa iubim,nu mai avem incredere in oameni,nu mai pretuim iubirea cum ar trebui...Increderea si iubirea daca le avem ,putem sa aducem speranta in lume...

Speranta ,iubirea, increderea...ce cuvinte frumoase....dar oare stim sa le pretuim? mai stim sa speram ? mai stim sa iubim? mai stim sa avem incredere in oameni?

Nu stiu cati mai au raspuns la aceste intrebari,insa... eu am...

Eu am speranta in mai bine,eu iubesc oamenii ,cu bune si rele,si am incredere in ei...Sper cu iubirea de oameni ,cu speranta de mai bine si cu incredere ca voi putea schimba ceva,ca voi putea aduce pe lumea asta inapoi iubirea si increderea in oameni...

Sper sa nu fie doar in imaginatia mea dorinta de a fi bine,dorinta de a rezolva cu iubire totul,cu incredere si speranta ...Sper ca mai sunt oameni dispusi sa incerce sa schimbe ceva ,sa aducem zambete si fericire pe fetzele tuturor,chiar si ale animalutelor....

Un simplu sarut,o privire din inima ,din iubire poate face minuni...Poate fi cheia unui nou inceput,un inceput cu iubire sincera si pura,intr o lume in care puritatea nu mai e ce era,in care bazele societatii nu se mai pun pe iubirea aproapelui...Din fericire exista oameni care inca mai cred in iubire,in oameni si puterea lor...Primii fiori ai dragostei ,valurile iubirii ,fac posibil totul...

Nu stiu de ce dar eu inca SPER ca vom vedea toti adevarul si vom putea iubi exact cum trebuie ...Eu sper in puterea oamenilor de a face ceva ...Sper si am incredere in iubire...


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve