Wednesday, May 5, 2010

De ce ai plecat???

Nu stiu daca am mai postat melodia ce urmeaza insa mi e greu sa mai caut pe blog...

Ascultand o mi aduc aminte de tine ...O lacrima isi face aparitia pe obrazul meu si o durere si o tristete enorma isi fac loc in sufletul meu...As fi vrut sa fie altfel,iar tu sa fii cu mine,sa nu te fi dus...Uneori imi doresc sa fi fost eu in locul tau,caci durerea ce o simt e prea mare...Incerc sa ascund lacrimile cand iti pun o floare la mormantul tau singuratic ,insa nu reusesc...

De ce a trebuit sa pleci asa devreme?de ce m ai lasat singura? nu ai idee cat de greu poate fi...

Urasc masinile uneori caci ele mi te au luat...De ce a fost Doamne asa?De ce ?

Viata e dura,erai la inceput la drum,nu meritai asta...Gustai viata din plin,erai fericit apoi totul s a dus dintr o data...Nu pot nici azi accepta ca te ai dus...De ce nu ma iei la tine?E greu aici fara tine,sufletul meu plange ,dar stii asta caci ma vezi de acolo de sus...

Stiu ca daca vorbesc cu tine ma asculti insa ,vreau sa ti aud glasul ...Vreau sa mi dai sfaturi cand am probleme nu doar sa ma asculti cum stiu ca faci...De ce ai plecat?
Mi e tare dor de tine fratiorul meu ... :(

....


No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve