Sunday, June 20, 2010

Leapsa...

Am primit de la Goldmidas o leapsa pe care o onorez cu drag :)



1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?
Dana,25 ani,professor limba engleza
2. Ai porecle? Care?
Dea,Dee Dee
3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult.
Melodie tristă ar fi ”Always will be-Hammerfall”. Melodie perfectă –The moody blues-Nights in white satin”. Şi acum trei melodii preferate: Lips of an angel-Hinder, Scorpions-Lorelei,Sonata Arctica-The Misery.
4. Ai animal de casa? Care?
Bichon.
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Viata prin ochii mei....
6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
O iubire adevarata isi are din timp pregatit testamentul…
7. Desenul animat preferat din copilarie.
Sailor moon.
8. Iti place inghetata?
Oooooo daaaa.
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Adelina
10. Zi-mi un banc!
Bulă îl întreabăBulă pe Ştrulă:
- Esti şmecher?
- Bineînţeles.
- Atunci dă-ţi un cap în gură- Bineînţeles.
- Atunci dă-ţi un cap în gură


1.Cat de des te enervezi?
Des dar imi trece destul de repede….
2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?
Nu .
3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?
Arunc tot ce prind si da urlu tare de trezesc vecinii...
4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?
Nu, in niciun caz .
5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?
Nu si nici nu mi doresc asta..



Mai departe merge la Ade ,Edi ,Sebi si cine mai vrea ....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve