Sunday, June 6, 2010

Schiopatel...


Avand in vedere faptul ca se inmultesc cazaturile am hotarat cu prietenii sa infiintam un clan...Pentru ca se pare ca e la moda sa schiopatam ,cel putin 1 data pe luna ,altii de 2 ori chiar (se stiu ei care ;) ) am decis sa numim clanul nou format din oameni cu picioare defecte "Schiopatel"...
Toti cei care is blegi de fel si cad din picioare sunt rugati sa ia legatura cu mine pentru a se inscrie in clanul nostru :D...Garantam seriozitate si recunoasterea blegomaniei,de care vom rade impreuna...
Clanul este in continua crestere asa ca dragii mei bleguti ca mine va salut cu drag:D
Sa va prezint acum membrii :D
Ady-Presedintele(destul de urat, a avut piciorul in ghips)
Mishu-Director general(record mondial in aceeasi luna de 2 ori acelasi picior)
Romi-Manager(negru si intors ca draq)
Dana-Unit Manager(picior umflat,degete micsorate,dar amuzanta cazatura)



Toti cei care vor sa faca parte din "Schiopatel" sunt bine-veniti...:D:D:D

8 comments:

  1. Ce repede am ajuns eu din adept presedinte.... dak ar fi asa si in real life fuu ce bine ar fi!

    ReplyDelete
  2. eu am cazut din tren, si era sa mi rup coloana in mai multe locuri, se pune? Pot sa intru si eu? Hmm, nu cred, ca nu am patit nimic la picioare ! ufff, lasa ca data aviatoare vad eu cum fac ! =)))

    ReplyDelete
  3. asa e din pacate nu poti intra dar dak ti rezolvi un picior nu e bai intri direct :))))

    @Ady poi daca ai avut cel mai nashpa la picior era normal sa avansezi repede :)))
    Dar poate te ajung eu din urma si ti iau locul:)) de fapt nu mi doresc mai bn asa cum sunt eu:)))

    ReplyDelete
  4. Antebrat luxat in tren cand un prost a vrut sa deschida usa cu piciorul. ...mana mea era pe maner si ... imi aduc aminte ca nu mai vedeam nimic...
    Umar dislocat si pus la loc de nenea doctor...cam multe s-au intamplat dar uite ca necazurile mi-au ocolit picioarele. Deci mi-e necaz ca nu pot intra si eu in clan :))

    ReplyDelete
  5. ady, oricum nu o sa stai mult timp presedinte, am sa te detronez cat mai curand posibil:D

    ReplyDelete
  6. De ce Mishu ai ganduri mari cu piciorul????:))))
    @Cristi cred ca daca lucrezi la un picior sa l scoti din functie o perioada cat de mica intri sigur la noi in clan :D

    ReplyDelete
  7. orice ar face Mishu tot nu o sa ma detroneze EVER (ce bn ii cu pile la owner) :))

    ReplyDelete
  8. pai da, ca totul in tara asta se face pe pile si relatii:P:)))))))

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve