Saturday, September 11, 2010

Poate intr o alta viata....




Poate intr-o alta viata vom scrie alte pagini
Fara sentimente,balade poate n-o sa mai fim straini
Nu m-am schimbat de atunci, am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu erai plecai spre o viata noua
Am pe obraz raze de soare dar in sufletul meu ploua
Nu mai am puterea de atunci , atunci luptam-n doi
N-am nevoie de tine, dar am nevoie de noi...
Inima mea a luat-o razna striga sperand sa auzi

Si chiar nu inseamna ca nu plang daca n-am obrajii uzi


Fara tine nu mor dar nici nu traiesc…

Poate intr-o alta viata
Ne vom aminti
Poate intr-o alta viata vom mai fi copii


Versuri Vescan feat Ligia Moldovan - Poate intr-o alta viata
de pe http://www.versuri.ro

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve