Saturday, October 23, 2010

Poate candva....



Din vechi amintiri, in sufletu-mi gol,
Se varsa un zvon de priviri.
Mai luceste in ochii-i acelasi smarald,
Ce umple si gand si simtiri...

Din trecutu-mi de pasi fara rost, fara tel,
O umbra se-neaca in plansetul meu...
Un bat aruncat in padurea de fagi,
Un scancet uitat intr-un strigat de zeu..


Vis,
Negru foc tot aprind intr-un ochi lacrimand...
Trist,
Ma calca pe nervi un cobzar suspinand...
Dor,
Caut, astept, caci poate candva....
Lin,
Voi afla ca exista undeva cineva....

In urma mea,
Ori inainte...
Amintiri, turn de fildes,
Cuminte, cuminte!





" ai aruncat pe furis
rubine sangerii
in linistea sufletului meu
starnind valuri fierbinti
de sentimente vii
boboci de iubire abia infloriti
azi...ti-am aratat
cum s-atingi cerul
unindu-ne
intr-un sublim suspin
o soapta interzisa
.. un dulce sarut,
o strangere-n brate
un zambet divin

azi... mi-ai dat umarul gol
sa-l sarut
genele-ti lungi, s-au zbatut sfioase
de freamatul buzelor
traind dorul mut
iar soapte,
plutesc in aer nespuse.."
Sarrazinul

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve