Wednesday, November 10, 2010

I'll be here 4 you!!!my sis...


Voi fi acolo ...Mereu...Nu conteaza prin ce stari treci acum,sau ce depresii ai,nu ma intereseaza asta,stii unde ma vei gasi...Nu voi renunta la tine,la sora mea de suflet...
Chiar daca nu mai vrei sa mi spui numarul tau de telefon,pentru ca tu consideri k asa e mai bine,eu una nu renunt...Astept ziua cand iti vei da seama ca am fost si voi fi mereu alaturi de tine neconditionat si nicio clipa nu m am gandit sa profit de sentimentele tale de iubire de sora mai mica ...Daca am gresit cu ceva cred ca merit sa stiu si eu,nu vreau sa ramai suparata fara sa am macar drept la replica,sa ti explic ...
Cu toate ca nu ti mai doresti prietenia mea ,asa zici tu,eu una sunt sigura ca nu e adevarat...
Simt ca tristetea din sufletul tau iti intuneca acum gandirea,si te face sa te indepartezi de mine,insa stiu ca in cele din urma iti vei da seama ca singura sau izolata nu vei trece peste...
Voi fi aici pentru tine...Mereu!!!!

1 comment:

Click to Mix and Solve