Friday, December 3, 2010

Scrisoare catre Mos Craciun...


Draga Mos Craciun,





Stiu ca nu ti am scris pana acum deloc,insa cred ca a venit timpul sa ti scriu si eu ceva...

De a lungul timpului am fost mereu convinsa ca nu am nevoie sa cer ceva pentru ca lumea ,in special apropiatii ar trebui sa stie exact ce mi doresc...Insa nu e asa mereu,lucrurile materiale de le vrei se afla usor care sunt,insa sufletul ce si doreste doar tu stii...Daca nu ceri nici macar tu nu ai de unde sti...
Imi amintesc si acum cand eram mica,la cativa anisori,cum stateam in patutul meu pufos si bine incalzit si ma gandeam ce mi as dori de Craciun anul acela...Imi veneau in minte tot felul de noi jucarii aparute pe piata,hainutze,botosei,dulciuri,insa nu spuneam tot ce visam...Nu puteam...Ma uitam la parintii mei atunci cate sacrificii faceau pentru noi si speram sa vina un timp sa fac eu acelasi lucru pentru ei...Din pacate s a pastrat traditia,nu am cum sa ii ajut ,cel putin deocamdata...
Stiu ca tu implinesti visurile tuturor,faci totul posibil si asta doar intr o noapte magica,noaptea de Craciun...
Mi ar placea tare mult sa pot face asta dar hey nu am cum ,nu sunt tu :)
Cu totii avem dorinte si dorinte, care mai de care,insa eu nu am dorinte mari...Am uitat sa ti precizez faptul ca atunci cand stateam comod in patutul meu moale si cald pe langa material ,adica jucarii multe si hainutze la "moda",mai ceream ceva...Ceva legat de sufletul meu,un suflet si azi tot de copil...
Nu vreau haine in vogue sau jucarii,nu,tot ce mi doresc tine de sufletul meu si al apropiatilor mei,adica familia si prietenii mei pe care i iubesc enorm...Stiu ca poate suna ciudat sa nu ti cer ceva material,cat de mic,dar pentru mine astea nu conteaza,mai important este sufletul sa ramana curat si bland,iubirea din viata noastra ,ce mi doresc sa nu dispara nicicand...Fara iubire in lume pamantul ar fi distrus...
Asa ca draga mos Craciun,tot ce vreau anul asta si anii ce vor urma,cat voi mai fi pe pamant,este iubire si fericire,sanatate in casele noastre,si armonie cat cuprinde,caci fara aceste lucruri mici nu vom putea face lucruri mari de care sa fim mandri...


A ta copila dintotdeauna,Dana....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve