Friday, December 3, 2010

Toti suntem copii...



Am intrat in perioada mea preferata a anului,decembrie sau luna cadourilor...Abia astept sa vina mosii si pe la mine sa mi aduca ceva ca doar am fost cuminte tot anul(cat de cat) :D
Pe langa asta e si nasterea lui Iisus (Craciunul) o mare sarbatoare pe care eu mereu o astept cu drag ca un copil mic...Astept tot anul sa vina 1 decembrie sa pun bradul cu sora(da,nu mai am rabdare pana pe 22 decembrie) :)),abia astept sa pap prajiturile si cozonacii de casa ,portocalele sa inunde casa cu mirosul lor atat de placut si imbietor,sa am mirosul de brad chiar sub nas(mai mult ca sigur de la o crenguta doar ca bradul e artificial)...Si nu in ultimul rand trebuie sa i scriu mosului o scrisorica sa nu uite de mine anul asta ...:P
Oricum ar fi sarbatorile de iarna sunt preferatele mele,cu sau fara caoduri am bradul de Craciun mereu luminat de beculete unu si unu dand impresia de foc...Jocul de lumini imi trezeste mereu in suflet bucuria de a fi copil nu doar o parte din an ci mereu ,lasandu ma sa ma bucur in orice clipa de anii frumosi ai copilariei ce nu se vor termina niciodata...
Toti suntem copii :)

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve