Monday, March 21, 2011

Nu sunt doar niste animale....





M a impresionat enorm clipul acesta...Nu zic de oameni ca nu s ar ajuta insa daca stau sa ma gandesc mai bine unii dintre noi am fugi sa ne salvam pielea,nu am sta langa un om ranit ...Si la urma urmelor sunt animalute despre care se zice ca nu gandesc,nu simt,nu au discernamant...Eu ii contrazic nu doar din prisma clipului acesta ci pe fapte vazute chiar de mine...uneori animalele sunt mai oameni ca oamenii insisi...Ar trebui sa fie un exemplu pentru noi toti,sa ne gandim de 10 ori inainte sa dam intr un animal...Poate ca acum veti spune da dar sar si musca sunt rai,merita batuti...Poi si dc credeti ca sunt asa?Nu oare din vina unora care nu suporta cainii si se apuca si i bat fara mila si i schilodesc?Si aici nu e vb doar de catei ci si de pisici si animale in general,pentru ca am vazut destule atrocitati si eu...Daca nimeni nu ar mai avea un comportament violent impotriva lor sunt convinsa ca lucrurile ar sta altfel...
Oricum imagini impresionante ce m au lasat fara cuvinte atunci cand le am vazut prima data...
Nu sunt doar niste animale,sunt mai oameni ca noi,mai sufletiste,mai devotate...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve