Thursday, January 27, 2011

De ar fi sa vii...




Ma-ntreb chiar si acum unde eshti
Ce sa fac cum sa-ti spun ca-mi lipsesti
Fiindca tu ai ales cel dintai
N-am stiut cum sa-ti spun mai ramai
Cum se duc si se duc clipele
Cum rasar si apun stelele
De-as avea un crampei dintr-o zi
Ti l-as da poate cand vei veni
De-ar fi sa vii as crede ca visez
De-ar fi sa vii ce ne-am mai spune oare
Si cum sa speri
Ca voi mai fi cea de ieri
Eu nu te-am uitat dar vezi
Te-am ratacit prin gand
De-ar fi sa vii as crede ca visez
Mi-as aminti ce dor mi-a fost de tine
Si te-as ierta oricat de greu ar parea

Doar de nu ma vei iubi
Atunci mai bine nu veni
Cum se duc si se duc clipele
Cum rasar si apun stelele
De-as avea un crampei dintr-o zi
Ti l-as da poate cand vei veni
De-ar fi sa vii as crede ca visez
De-ar fi sa vii ce ne-am mai spune oare
Si cum sa speri
Ca voi mai fi cea de ieri
Eu nu te-am uitat dar vezi te-am ratacit prin gand
De-ar fi sa vii as crede ca visez
Mi-as aminti ce dor mi-a fost de tine
Si te-as ierta oricat de greu ar parea
Doar de nu ma vei iubi atunci mai bine nu venï....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve