Wednesday, January 5, 2011

Rece...Ca o piatra de mormant...


Suporti....Durerea,suferinta toate sunt in sufletul tau....Pana mai ieri simteam durerea in suflet,ura,dezamagirea,iluzia unei iubiri pierdute...Acum...sunt rece...Rece ca o piatra de mormant....Sufletul nu mai simte durerea, nici ura macar,e gol...Intr un fel ma simt excelent,nu mai am niciun sentiment,nici de durere nici de fericire...Cat de ciudat este sa te simti gol pe dinauntru...Inainte nu puteam decat sa mi imaginez cum ar fi daca as ramane cu sufletul rece,impietrit...Acum cred ca stiu exact...E ca si cand nimic,absolut nimic nu te afecteaza,nu te supara,nu te bucura...Oamenii din jurul meu nu ma mai intereseaza,in afara de cei cativa prieteni si parintii mei cu sora mea...Restul nu ma intereseaza,nu ma afecteaza,ma lasa rece...Absolut fericita as putea spune,cel putin nu trista,ma simt acum in aceasta situatie....Voi fi rece,foarte rece cu toti,pentru ca doar cei care ma iubesc cu adevarat si ma considera prietena lor vor ramane alaturi de mine indiferent de ce voi afisa pe viitor...

Nu stiu daca voi avea sufletul mort pentru totdeauna,insa deocamdata nimic nu ma mai afecteaza,niciun gest sau nicio vorba spusa de oameni care pentru mine nu conteaza si pe care nu dau doi bani la adresa mea...

Nu vreau decat sa mi fie mie bine,voi fi egoista,si daca mie mi este bine, parintilor mei,doar prietenilor mei adevarati atunci sunt super ok,caci in rest nu mi mai pasa...

Am decis sa pun capat tuturor lucrurilor ce nu mi dau mie satisfactie,si sa merg mai departe asa cum consider eu ca e mai bine pentru mine,si sa nu iau in seama afirmatii rautacioase venite din partea unora de care nu mi pasa chiar deloc...Cei care ma cunosc cu adevarat vor sti cum sa ma ia si ma vor accepta asa cum sunt acum...Sunt rece si rea?Nu mi pasa...Cu cine merita nu voi fi...Si acele persoane se stiu ele care sunt...

1 comment:

  1. e bn sa nu iti pese de c spune lumea despre tn si eu pot spune ca am sufletul rece ca al tau, dar sa stii ca imi e dor sa simt deoarece imi e dor sa ma bucur cu adevarat de lucrurile care ma fac fericit... insa nu cred ca acest lucru s va intampla prea curand si acest lucru depinde de doar cateva pers care imi sunt chiar apropiate mie. stii u despre cin vb;)

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve