Saturday, January 1, 2011

Idei noi....


Ce pot sa zic???daca pana mai ieri aveam o stare de cacao sa zic asa si eram tare pesimista in privinta anului ce doar a batut la usa noastra,astazi sunt mai increzatoare...Diverse lucruri minore dar dragute s au intamplat si mi au deschis ochii spre noi orizonturi...Sunt mai optimista,cred in anul ce vine ca mi voi realiza visurile in cele din urma...Prietenii mi au fost aproape mereu chiar si cand eram la pamant anul trecut:D asa ca multumesc pentru tot copii...
Anul ce a venit mi a adus deja noi bucurii inca dinainte cu cateva ore de a si intra in ritm...Stiu acum si cred nu doar stiu ca va fi un an mai bun...Si cum zicea o persoana importanta viata este maro intr adevar insa vom decide cat de maro va fi,poate cacao cu lapte?:D...

Pa bah!!!!!Wow am scris primul post pe anul asta hihihihi:D:D...

2 comments:

Click to Mix and Solve