Wednesday, February 17, 2010

Beyond everything ...


"Intrebata cat timp voi tine la el,am raspuns:"toata viata mea,cat timp voi fi si cand nu voi mai fi ,si chiar si dupa ce nu voi mai fi si voi fi dincolo tot la el voi tine"

"Nu mai exista altcineva pentru mine ,el este cel pe care o viata ntreaga l am asteptat,si numai el va fi in inima mea...Loc pentru altul nu va fi vreodata...Iubirea este ceva deasupra tuturor...De fiecare data cand vad cerul albastru mi amintesc de el,il vad pe el...Ochii lui sunt stelele de pe cer,zambetul lui e luna si soarele in acelasi timp...Nori nu exista in lumea asta perfecta,de sentimente frumoase ,ploaie nici atat...Daca ploua cumva,sunt lacrimile noastre ce mor de dor...Pana la capat si dupa ..."


Astea au fost raspunsurile ei ,cu privire la sentimentele fata de baiatul ce i a furat inima...

Ar fi in stare sa renunte la tot pentru el,si nu i ar pasa de nimic...Fata e sigura de ceea ce simte si nu va da inapoi ,nici dupa ce nu va mai fi ...Lupta e grea,insa nu se stie niciodata cand vine "victoria" ,si anume fericirea ce o asteapta de ceva timp....

Love is beyond everything!!!

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve