Thursday, February 11, 2010

O parte din mine....


In viata ne lovim mereu de ce este mai rau...

Nu cred sa fi auzit pe cineva spunand "m a lovit binele"...

Eheee daca ar fi asa ce fain ar fi nu?Dar nu e posibil...

M am lovit in ultimul timp de tot felul de situatii care mai de care mai neplacute...M au facut sa mi dau seama ca ceea ce mi doresc este si va ramane doar un vis....

Da,un vis pe care nu l voi mai vedea vreodata implinit,un vis in care nu ma simteam abandonata ,singura,mintita...Era visul perfect pentru mine,insa acum e trecut,caci nici macar visul nu ma mai ajuta sa reusesc sa depasesc momentele prin care trec...

Dor,tristete,lacrimi,asta ma acompaniaza acum...am realizat ca sunt singura pe un drum pe care credeam ca nu l voi traversa de una singura,insa asta e viata,totul dispare,nimic nu este etern,nici macar iubirea se pare...Acum vad si eu cum e sa te simti cu adevarat deznadajduit,cu visele facute scrum,cu inima bucatele mici, mici, mici,mai rau ca alta data....

Am luat o decizie....Voi renunta la o parte din visul meu,nu ma voi mai alimenta cu sperante ,ci voi trai doar prezentul,in masura in care se poate,lasand timpul si sansele vietii sa ma ajute sa mi indeplinesc visele de odinioara...

Pana atunci renunt la iluzii si sperante,nu mai visez cu ochii deschisi,ci ma conformez cu ce va veni...

Pana la urma daca va fi sa mi vad visul implinit,se va intampla,caci nu eu detin puterea de a face totul posibil,si daca eu visez la ceva,dar acel ceva nu este pentru mine,sau nu am sansa sa l ating ,ma conformez cu ideea si incerc altceva....

De evoluat evoluez intotdeauna ,nu mi place sa stagnez,asa ca profit de toate ocaziile de a ma afirma ,de a ajunge undeva sus prin propriile mele forte....

Renunt la o parte din mine insami ...

1 comment:

  1. Sunt de parere ca in viata nu e bine sa fortezi anumite lucruri... daca vezi ca nu merg, le lasi in pace, si te re-orientezi spre altceva ;)
    Lasa viata sa-si urmeze cursul firesc.. tu doar bucura-te de prezent, si spera in mai bine spre viitor!
    >:D<

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve