Sunday, February 7, 2010

Noapte incendiara...


Auuuu!!!!!Ureechiiileeeee!!!!....

Imi vajaie capul in asa hal incat nici propriile ganduri nu mi le mai aud ....

Auuu ce nasoala e recuperarea de a doua zi ...

Cert este ca am petrecut aseara ca niciodata,a fost super super fun ,atmosfera incendiara,bautura gratis , puii mei prea marfa !!!!

Am dansat toata noaptea cu Ade sisul meu si Andreea incat nici acum cand m am trezit nu mi se opresc picioarele ,continua sa danseze :))))

Ce a fost fun de tot a fost faptul ca atunci cand am dus o pe Ade acasa am cazut in zapada si nu ma puteam ridica de jos, tot cadeam ,eram in plina strada si se uita la noi si radea de mama focului un taximetrist ,o fi zis ca suntem praf :))))

Oricum pe drum am avut peripetii destule ,am cazut in zapada,am ras ,iar am cazut pentru ca de data asta mi s a parut ceva funny de tot si am ras asa de rau incat nu ma puteam tzine pe picioare :)))

Ma mir ca am ajuns acasa ,sincer nu mai stiu sigur dar parca trebuia sa mergem la sanius la ora 4 dimineata :))

Daca nu mi amintesc sa ne fi dat cu sacul pe zapada inseamna ca nu ne am dat :)))

Si parca trebuia sa mai fac ceva atunci cand am ajuns acasa dar nu stiu ce :-j In fine sper sa mi amintesc :))))

Noapte incendiara in Amsterdam,un super club frate ...
App nu stiu unde mi am lasat fluierul:D Anyone?stie cineva ceva pe unde l am lasat?:D...Help?:D

4 comments:

  1. Vai, deci ce-am ras la post-ul asta.. =))

    Hmmm.. fluierul tau l-am vazut ultima data prin Arcade..

    ReplyDelete
  2. In Arcade?ciudat ,eu nu mi amintesc sa l fi vazut pe acolo :))))
    hmmmmm unde o fi unde o fi??? alte pareri astept va rog ca sincer nu mi amintesc unde l am lasat....Sis app imi pierdusem si manusile aseara :)) p alea le am gasit :D

    ReplyDelete
  3. ei, sis sis.. numa' prostii faci :))

    >:D<

    ReplyDelete
  4. EMOOOOOOOOOOOOOO...=))...pe unde v-ati taiat venele?...poate pe acolo iti gasesti si fluierul...parerea mea :D

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve