Wednesday, February 10, 2010

Te iubesc????....


Sentimente,cuvinte....

Oare cat de usor poti spune un "te iubesc"?

Cate persoane pot spune aceste cuvinte asa de usor ,incat sa creada ei insisi in ele?

Eu una pot sa spun ca mi e greu sa cred acum cand aud pe cineva spunand asta...nush dc...Poate respectivul vorbeste serios ,insa eu una nu mai cred...

Si nu cred ca poate fi vb de iubire intr un timp scurt,parerea mea....

Probabil ca eu am ajuns la concluzia asta ca nu exista iubire in timp scurt din cauza situatiilor prin care am trecut...

Indragosteala da exista ,aia este la inceput de relatie ,sau pentru o anumita persoana pe care o cunosti ,dar iubirea apare in timp ,dupa ce depasesti stadiul de indragostit...

Voi cat de usor si cat de repede puteti spune "te iubesc?"

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve