Monday, March 15, 2010

Te tin aproape....




Tu ai fost sigurul care mereu,mereu m-a ajutat,
M-ai salvat atunci cand am simtit ca lacrimile m-au innecat!
Au fost momente grele peste care am trecut
Fara tine,langa mine sigur nu as fi putut
In continuare te tin aproape ca la inceput,
Esti mangaiere fina care mi-a placut!
Ce aveam de mult avem si acum dar mai intens
O prietenie strasa si-un suflet imens
Oricand putem spune ca ne stim dintotdeauna
In momente grele ne-am intins unu altuia mana
Fie c am plans sau ca am zambit
Mereu am fost de nedespartit
Nu e intamplator un suflet ce iti promite:
Rspect,ajutor prin fapte nu prin cuvinte!


Melodia asta e pentru toti cei care stiu sa fie cu adevarat prieteni...Ade multumesc pentru tot ,pentru ca mi ai fost alaturi si m ai sprijinit si pentru ca m ai ascultat cand aveam nevoie ....Lore mersi ca existi ,mersi ca ai fost cu mine in momentele dificile din viata mea,ca ai fost umarul pe care am plans zi de zi...Iti multumesc ca m ai alinat cu vorbele tale dulci si sincere ,si ca niciodata nu m ai judecat indiferent ca am gresit sau nu....Fetelor,va iubesc enorm de mult...Si pe Vivi o iubi mult si i multumesc ca mi a dat sfaturi bune si m a ajutat sa trec peste o mare deceptie ....Toate mi ati fost alaturi ...Multumesc ca existati....

2 comments:

  1. Si eu iti multumesc ca existi si ca-mi esti cea mai buna prietena... si totodata sis, acel sis pe care mi l-am dorit mereu ;)) si ca mi-ai fost alaturi in absolut toate momentele, fie ele bune si rele. Si pentru faptul ca pana acum nu ne-am certat niciodata. Si pentru faptul ca esti sagetatoare! Wove you >:d<

    ReplyDelete
  2. :x TE IUBESC sis :*

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve