Sunday, March 14, 2010

Visatori....


Ce s a intamplat cu visele noastre de cand eram copii?De ce odata cu trecerea timpului,uitam sa mai visam?uitam sa fim copiii ce eram odata?De ce nu mai visam?Oare atat de mult ne schimbam cu trecerea anilor incat nu mai avem imaginatie ,putere sa ne vedem zburand,sarind peste munti,ridicand cu o mana Pamantul precum un super erou din benzile desenate? Nu mai credem nici noi in noi insine ,in puterea de a schimba ceva cu visele ,cu dorinta inocenta de copil de a face ceva pentru lume,pentru a schimba ceva?Cand eram mica visam ca mut muntii din loc cu mana doar,visam ca zbor,visam ca ajut omenirea sa i fie mai bine,animalutele ce traiesc alaturi de noi,visam sa ajung doctor,chiar un sportiv de performanta,insa odata cu trecerea anilor am si uitat ce visam ...Am uitat cum se viseaza prin ochii unui copil,am uitat inocenta aceea cand spuneam cu toata convingerea ca eu pot face multe doar pentru eu"CRED" ,cred in mine,cred in vise...Acum nici nu mai pot sa CRED ca as putea fi capabila sa mai VISEZ ce visam atunci,poate doar mici vise de om mare.... Cu toate ca am momente cand uit sa visez,uneori inchid ochii si ma pierd cu gandul si imagini diverse imi trec prin minte,vise de mult uitate ,ingropate adanc in mintea mea ,dar care asteapta sa fie scoase la suprafata,pentru a face loc unui copil inocent,ce sta ascuns de cativa ani,pentru ca uratenia lumii l a tinut la distanta,pentru a nu l intina,pentru a nu i strica inocenta pura...Cu toate ca lumea e uracioasa,el inca SPERA si CREDE in lumina din sufletul tuturor celor care au uitat sa mai viseze la frumos ,si spera sa iasa la suprafata copilul din ei,sa fim toti nishte copii mari cu vise si mai mari ....
Ce s a intamplat cu noi toti?Ce s a intamplat cu visele noastre,aspiratiile noastre?De ce nu mai putem inchide ochii sa visam frumos?Ce bine e sa visezi,sa evadezi in lumea viselor...Sa luam toti o mica pauza si sa inchidem ochii,sa ne vedem iar copii,plini de viata,inocenti,si sa lasam rautatile la o parte,sa invatam iar sa visam ,prin ochii nostri de copii....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve