Friday, March 12, 2010

Tu...




Tu esti in mintea mea,in sufletul meu...
Esti o parte din mine...Tu esti mica mea minune,micul meu ingerash...
Doar tu ma faci sa rad si sa plang de fericire in acelasi timp...
Tu ai grija de mine mereu,imi indrumi pasii spre lumina...
Tu esti sufletelul meu ,inima mea....
Tu esti jumatatea mea,jumatate ce o cautam de atat amar de vreme...
Noaptea fara tine e pustie,ziua la fel de pustie...
Fara tine sunt singura pe lume,cu tine sunt completa...
Nimic nu ma doboara cand esti alaturi de mine...
Intre noi nu exista minciuna,decat sinceritate si iubire ...
Ma uimesti mereu cu ceva frumos,fara sa astepti ceva in schimb...
Ma accepti asa cum sunt,cu bune si rele...
Doar tu existi pentru mine ...
Tu cu iubirea ta m ai facut sa sper din nou si sa simt iar fiorii iubirii sincere ...
Ma cuceresti pe zi ce trece cu inima ta mare si plina de iubire ....
Tu prin simple gesturi ma faci sa visez ,sa simt ca zbor...
Tu esti iubitul meu perfect ,ce doar in mintea mea exista....

1 comment:

  1. ce frumos ar fi sa gasim o astfel de persoana..

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve