Tuesday, September 1, 2009

Ce este???

Ce este acest sentiment? Ce ma incearca acum?este oare sentimental singuratatii?sau este doar imagiantia mea?
Sa fie oare siguranta zilei d emaine?sau ziua de azi de care nu sunt sigura? Sa fie noaptea care mi inunda sufletul?sau stelele care mi prind parul in vraja lor cu o aura frumoasa? Sa fie luna care mi lumineaza fatza? Sa fie norul care mi acopera umbra aceasta singuratica? Sau doar copacii in bataia vantului de primavara? Sa fie oare lumina palida a felinarelor de pe strada pustiita ? Sau cantecul greierasilor ce ma insoteste in fiecare seara pe cararea aceea fara viata? Oare sunt eu? Nu, nu sunt eu si acum stiu ….erai TU .Tu erai acela de ma insotea mereu ,si nu ma simteam singura .tu erai calea mea
Tu erai ..te am gasit ! LACRIMA mea

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve