Tuesday, September 1, 2009

A Story...


Totul incepe cu :"A fost odata"....insa povestea mea nu incepe asa ,este ceva ce incepe cu "este acum " deoarece este o poveste fara inceput sau sfarsit.se spune k te loveste exact cand nu te astepti mai putin.asa este ,mi s a intamplat si mie ceea ce nu credeam vreodata ca se va intampla(si nu e vorba de meteorit k n smallville din care sa capat puteri miraculoase desi nu cred k mi ar strica :D ) si anume sa dau peste ceva atat de ravnit de mine de mult timp,ceea ce nu am avut niciodata...desi se spune k doare si mai bine te lipsesti ,eu ma bucur k am avut curajul sa mi deschid sufletul si sa i fac loc sa intre in inima mea,sa mi deschida aceasta usa inchisa de foarte mult timp.e adevarat doare al draq de rau dar hey ,fara suferinta nu e dorinta nu? pe moment nu ti dai seama insa incepi sa realizezi cu timpul ca e exact cum ai visat tu,totul perfect intr un cadru ireal .dar ce te faci cu timpul? nu te gandesti la inceput la el traiesti clipa,ceea ce e super bine,insa atunci cadn se apropie momentul incepi sa te gandesti :"oare timp mai e? mai am timp sa fac ceea ce mi am propus??" si realizezi k nu mai ai si totul se schimba intr o amestecatura de sentimente ,ceva ce nu stii sa descrii nici tu.daca timpul ar fi de partea noastra ar fi ceva ireal de frumos si nu am mai vrea sa se termine , insa timpul nu sta ,el merge mai departe,nu se uita inapoi dupa tine si nici nu te asteapta...sentimentul cel mai fain pe care un om il poate avea nu e ceva ce l simti material,ci spiritual,la nivelul sufletului....acea simtire este Iubirea pt persoana de langa tine,pentru care ai fi in stare si viata sa ti o dai...cel mai important este sa fie el/ea fericit/a si esti si tu fericit...se spune k o iubire adevarata isi are din timp pregatit testamentul...eram pregatita pt orice ziceam eu,eram increzatoare k va fi bine si ca nu voi trece de la o stare la alta ,dar sincer nu e asa usor cum credeam...

2 comments:

  1. Eu zic sa te bucuri de ce-a fost, de acele momentele, si sa lasi timpul sa decida ;)

    ReplyDelete

Click to Mix and Solve