Saturday, September 26, 2009

Vorbe, vorbe ...Dar de ce nu fapte???



Vorbeam zilele astea cu o prietena despre faptul ca iubitul ei nu i face complimente si credea ca o considera nush cum ,numai frumoasa nu,daca nu i spune...eu i am zis ca daca era sa o considere urata si sa nu i placa de ea nu mai era cu ea ci cu alta...of tu ce accent pui pe vorbe ...dc conteaza asa mult vorbele si nu faptele? ii demonstreaza in fiecare zi k o iubeste dar ea vrea sa auda asta in fiecare zi...dc? vorbe spuse de dragul de a fi spuse si eu pot sa spun:"vai tu iubirea mea ce dor mi era de tine" dar eu sa l fi inselat la greu...nu ,nu vorbele sunt importante,ci faptele in sine,care vorbesc in locul nostru...degeaba,ea o tzine pe a ei k vrea sa auda in fiecare zi ca i spune cat o iubeste...off mai da degeaba incerc eu sa i explic faptul ca mai degraba imi arata iubirea decat sa mi spuna vorbe dulci apoi fara sa stiu sa ma insele cu toate cate apuca,pentru ca ea o tzine pe a ei cu vorbele...dc lumea pune accent pe vorbe asa mult? uite asta mi a ridicat intrebarea:sunt importante vorbele si nu faptele??? eu una nu vreau vorbe dulci ca sunt satula de ele,vreau fapte...am primit in ultimul timp fapte si nu vorbe dulci aruncate,si sunt fericita ...simt k cineva chiar tine la mine,se gandeste la mine,o simt asta si nu am nevoie de cuvinte...clipele petrecute alaturi de acea persoana nu pot fi egalate de nimic ,mai ales de toate dulcegariile posibile din lume...degeaba vine unu si altul la mine:printesa mea ,puiul meu,iubita mea,te iubesc t ador,(ca pe un pui de curca chior ar veni continuarea nu?) daca el o zice doar sa o zica ...ce importanta au aceste vorbe false? oare chiar nu are importanta fapta in sine de a iubi cu tot saufletul pe cineva dar nu de a si spune o? dc?oare nu intelege nimeni ca iubirea se simte nu se spune in cuvinte? cred k ar trebui sa filosofez pe tema asta ore ,zile ,luni ,poate chiar ani si nu ar intelege asta...tot pe a lor ar tine o... replica unui sceptic ce pune accent pe cuvinte ar fi"ce fraieri" ...o_O ma rog ,asta ar fi parerea lor nu si a mea...am incercat sa i aduc argumente plauzibile,sa vada ca este iubita,ca nu are nevoie de dulcegarii,de nimic altceva decat de fapte,dar degeaba,tot asa este pt ea ,mai importante sunt acele:"te iubesc,te ador,esti viata mea,esti iubirea mea etc..." si culmea ca tot mai multe cad prada vorbelor astea :| oare dc? :-? hmmm....poate pt ca se confunda afectiunea reala cu afectiunea fictiva data de acele vorbe ,si cred ca daca li se spune asta ,chiar se vorbeste serios....aici nu e vorba doar despre fetele care pun botul,ci si d baieti ca si ei cad in plasa multor fete ...ar tb tinut un curs despre asta sa invete toti ca nu e buna gandirea lor...ar tb schimbata mentalitatea asta proasta ,si atunci zic eu nu ar mai fi asa multa suferinta cand realizezi ca tot ce ti a zis a fost fals ,si ca pe la spate incerca toate pozitiile cu cine i pica n ****....stiti cum e faza asta?e ca si cum ai alege sa imbratisezi cuvintele ce ti se adreseaza nu persoana in cauza,pentru ca tu practic vrei acea persoana pentru vorbele alea de ti le flutura pe la urechi,pe care ti le sopteste suav,"romantic",gingas,tandru,si cum vreti voi...daca sunteti multumiti sa tineti in brate niste vorbe goale go ahead,dar degeaba va ardeti,ca nu va potoliti,va place focul probabil...minciunile sunt perverse dar tu nu le vezi...pentru a obtine ceva ,bagi placa ,adopti fatza de copil nevinovat,de romantic si gata ,te ai scos nu i asa?...
de ce le palce unora sa minta nu am inteles sincer si nici nu voi intelege vreodata...poate din cauza ca eu prefer adevarul oricat de dureros ar fi,decat sa mint ceva...niciodata nu am spus ceva ce nu simteam,mai bine nu raspundeam intrebarilor ,ma faceam ca ploua...dar nah fericirea lor e in vorbele alea asa ca degeaba incerc sa le deschid ochii nu am cum pentru ca nu vor nu ca nu pot...au deja formata mentalitatea asta probabil si le e greu acum sa schimbe radical gandirea,sa accepte altceva in viata lor...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve