Friday, September 18, 2009

Vremuri apuse....

Melodia asta imi aminteste de tineretile mele , de vremea cand plecam la Sighisoara cu gashca mea de atunci(va stiti care :P ) , si alte amintiri pe cat de frumoase pe atat de triste :) As da timpul inapoi sa fiu iar in perioada Keops ,Sighisoara, cand nu aveam nicio grija de viata, decat poate varsam o lacrima ca nush dc m am certat cu prietenul, insa perioada aia a fost una faina de tot, in care prieteniile era stranse rau de tot si eram toti pentru unu si unu pentru toti :) App mosule tot tre sa ma plimbi cu motorul de dragul vremurilor bune :P :-j
Ori de cate ori o ascult imi vine in minte Sighisoara , cum dormeam pe jos si tremuram de frig,ce mancam pe acolo ,ce am patit cu nishte rockeri mai mari ca noi , cum stateam in capatul scarilor jos si cantam la chitara cu totii,cum am machiat baietii ca adevarate profesioniste de face painting:d puteam face bani frumosi sa stiti cu un dermatograf si oleaca de talent :-j....ohooo memories memories....


No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve