Tuesday, November 24, 2009

Adevar sau Provocare???


Adevar sau Provocare?....
Hmmm un joc super interesant,pe care l am jucat ieri toata ziua pana noaptea la 2.30....
Provocari care mai de care mai ciudate ,mai interesante,mai la tupeu ...
Am tupeu sa le fac? Da am ,le am respectat si a fost funny rau de tot...
Adevarul e mai putin interesant ,asta daca nu vrei sa afli ceva anume de la cineva,dar sa zicem ca si adevarul a fost interesant si captivant...

Provocarile ce le am dat si le am primit au fost diverse,m am amuzat mereu cand primeam sau dadeam ,pentru ca mereu idei noi imi veneau in minte...
Bebe sa mor eu ,nu suntem normali cu mintea noastra perversa :))) stiu ca mai sunt ca noi dar oricum noi am depasit barierele ieri :)))

Ar trebui sa jucam toti mai des si cat mai multi ,sa fie mai funny,mai captivant...Amuzament garantat,daca ai cu cine sa l joci,cu 1 sau 2persoane nebune ,e de ajuns :))))

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve