Thursday, November 26, 2009

Nu spune STOP!!!!


Se apropie Sarbatorile de iarna...
Sezonul se deschide cu Sf Nicolae,sau mos Nicolae,care aduce dulciuri copiilor cuminti si nuieluse celor neastamparati...
Mos Nicolae a adus acum multi ani ceva de nepretuit pentru mine...

Mie mi a daruit cel mai de pret cadou ,si anume VIATA....
Da m am nascut de mos Nicolae...Le a daruit parintilor mei o nebuna si jumatate ,pe care au suportat o atat de mult timp ,nu pot sa cred :P

Sunt fericita ca traiesc,pentru ca am avut momente cand nu mi mai doream acest dar minunat si ce mult greseam ,sunt fericita ca vorbesc(ce m as face daca nu as putea vorbi,eu care vorbesc pana si n somn:P ) ,sunt bucuroasa ca vad,pentru ca pot sa admir frumusetile pamantului,pot sa vad chipurile oamenilor pe langa care trec aproape n fiecare zi ,pot sa vad zambetul copiilor care este de nepretuit,pot sa fiu cu prietenii mei ,pot sa dansez,sa cant,sa tzip,sa tzopai,pot sa ajut la nevoie pe cineva...

Pot sa le fac ,pot sa le fac pe toate,pentru ca mi a fost dat cel mai frumos cadou,si nu as vrea sa renunt vreodata de buna voie la el...
Ar insemna sa fiu nerecunoscatoare sa dau inapoi acest dar,insa nu voi face asta...

Poate in trecut am avut momente cand nu mi mai doream darul,voiam sa returnez ce am primit,dar mi am dat seama ca nicio solutie nu implica renuntarea la ceva ...de ce sa adopti solutia cea mai usoara cand dai de greu? nu fugi k un las ,lupta pentru tot,nu abandona vasul daca altii asta au facut...De ce oare ne lasam influentati de actiunile altora?de ce vrem sa terminam ceva ce nu e pe deplin gata ,dus?

Oare nu vedem ca multi ,da multi oameni ar vrea sa aiba acest privilej? oare ,dar oare de ce si eu la randul meu eram gata sa fug ,sa abandonez tot,sa renunt la ce aveam in acel moment?atunci imi parea ca nu mai am nimic,insa ma inselam amarnic,aveam multe ,si mai aveam multe de dat,multe de facut,lucruri bune atat pentru mine cat si pentru restul oamenilor...
Nu pot lasa pe cineva sa fie trist si amarat,pt ca stiu perfect starea ,si in momentul ala esti tentat sa spui:"STOP" ,ceea ce nu e bine...Nu asta e solutia ...
Avem nevoie de prieteni,de familie sa trecem peste,trebuie sa vorbim ...Avem nevoie de sprijin daca simtim ca nu mai putem,daca sentimentele sunt peste puterile noastre sa le putem face fatza....

Trebuie sa lupti mereu sa fii tu insuti,sa treci peste barierele ce ti apar pe drum,si sa treci peste ele,chiar daca te doboara la un moment dat....

Daca se intampla sa cazi,nu ti fie teama,nu sta acolo jos in frig si ploaie,ridica te si mergi mai departe,nu te da batut...

Viata e nepretuita ,traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima...

4 comments:

  1. foarte frumos post...poti sa te consideri o fata norocoasa si speciala pentru ca te-ai nascut in acea zis frumoasa de Mos Nicolae...si ai mostenit si frumosul nume Nicoleta precum si aducatorului de nuieluse celor rai si dulciuri copiilor buni...U ai adus familie tale o raza de bucurie si fericire nascandu-te pe 6 decembrie...Sa ai parte de toate cele bune asa cum esti si u :-*:-*>:D<

    ReplyDelete
  2. mno... nu am somn la ora asta :)) tre sa scriu o intrare in blog sa pove, daaaar, cata mai optimismu pe post ul asta, si ma bucur enorm de mult, guess what, mai tarziu, mai pe seara, unde ne intalnim toti aaa a aaa ??? unde unde aud aud, exact, ne vedem acolo dana, si stii ce o sa facem nu? O sa avem cel mai misto timp din viata noastra, de ce? Suntem impreuna :P

    ReplyDelete
  3. mda asa este ceea ce conteaza este ca suntem toti impreuna si ne vom distra...voi aduna gasca si vom demara actiunea "happy drunk people " :))))
    Ne vedem deseara prin aceleasi pub s uri si acelasi Arcade :)))

    ReplyDelete
  4. corect :D imi place optimismul tau din acest post... asa sa fi mereu sis >:D<

    ReplyDelete

Blog Archive

Click to Mix and Solve