Sunday, November 8, 2009

Increderea in oameni nu mai exista?


Si se pare ca iar revin la faza cu increderea...

Oare de ce nu mai are lumea incredere in ceilalti,de ce iubitul/iubita nu are incredere in partener?
Nu esti vinovat si tot esti scos ca fiind vinovat fara drept de apel....nu pot sa cred ca mai repede arunci cu pietre decat sa astepti replica ,si sa salvezi relatia ...

Poate ca nu e asa important pentru tine daca nu vrei sa asculti explicatia de dai cu bata si ai si fugit...Increderea in cuplu este esentiala ,fara ea nu exista cuplu...
Eu una am incredere in partener pana la proba contrarie...
incearca sa lamuresti situatia calm,nu judeca inainte sa stii adevarul...
Daca e cu tine e pentru ca tzine la tine , nu pentru ca ar avea in gand pe altul(vreun fost sau mai stiu eu pe cine) si sta asa din dorinta de a pierde timpul...

Of de ce nu aveti oameni buni incredere ca nu e totul asa de negru precum pare? de ce va lasati prada geloziei pe moment si aruncati piatra apoi fugiti fara sa i mai dati drept de apel?
Am facut si eu la randul meu aceeasi prostie ,recunosc,de multe ori am sarit la concluzii care mai d ecare care mai proaste,pentru ca nu aveam incredere ,pentru ca mi s a intamplat in trecut sa fiu mintita desi aveam incredere,dar ma intreb acum:" de ce ma razbun pe cineva care nu are nicio legatura cu trecutul meu si cu ce am patit?" ...

Zic eu ca intrebarea e retorica ,nimeni nu are raspuns concret la asta,pentru ca vrem nu vrem ,pana la urma ne agatam tot de trecut,insa trebuie sa stim sa separam de prezent...
Trebuie sa acordam tuturor sansa de a ne arata cum sunt,sa le acordam increderea noastra pana la proba contrarie...

Daca se va dovedi ca ne am inselat in privinta cuiva,capul sus si mai departe,asta e,nu avem ce face,insa consider ca toti merita increderea noastra...
Stiti cum se spune" nevinovat pana la proba contrarie"...

So ,asa cum am mai spus intr un alt post,inainte sa tragi o concluzie gresita,mai bine intreaba daca nu ai % la % incredere ,si apoi vei vedea daca intr adevar merita sau nu sa ai incredere...

1 comment:

  1. Increderea e primul pas intr-o relatie. Daca nu exista incredere succesul pe termen lung al unei relatii este periclitat. Sa crezi din nou in celalalt incepe cu increderea in tine.

    ReplyDelete

Blog Archive

Click to Mix and Solve