Thursday, November 5, 2009

Friends will be friends...

Indiferent cat de greu iti e,indiferent de necazurile pe care le ai,indiferent cum te vede lumea, conteaza ca pentru ei esti TU...
Prietenii adevarati nu te vor judeca ,nu vor accepta ca altii sa te acuze sau sa te judece,te vor sprijini mereu ,indiferent ce va zice lumea...
Pentru ei esti tu si nimic altceva nu conteaza...
Orice acuze,vorbe ti s ar aduce,nu pune la suflet,nu se merita..
Nu trebuie sa te lasi doborat de nimic in viata asta,raspunde i cu zambetul pe buze si spune i ca esti fericit no matter what!

Chiar daca in trecut ai facut ceva sau nu,chiar daca acum esti acuzat ca ai fi cumva,pentru prieteni nu conteaza,caci vor fi alaturi de tine mereu,sa te ajute,sa te sprijine,sa ti ofere afectiune ...
Doar un prieten adevarat nu te judeca,nu te acuza,nu asculta vorbele altora care vor decat sa ti faca rau...

Si daca cineva te acuza de ceva, nu l uri pentru asta,poate face asa ca e frustrat ,asa ca mai bine nu l bagi in seama...
Nu te lasa la greu,sunt mereu alaturi de tine,au incredere in tine ,te ajuta sau macar te asculta sincer cand ai ceva pe suflet,si la randul tau poti avea incredere in ei ...
Unui prieten nu i multumi ca e alaturi de tine si ca te sprijina,ca are incredere ,pentru ca o face din suflet,nu are nevoie de multumiri,conteaza doar sa ti fie tie bine...

Ideea este sa nu te lasi doborat de nimeni si nimic chiar daca uneori simti ca nu mai rezisti...Ai alaturi de tine prietenii ce ti vor face ziua mai buna si te vor ajuta sa treci peste tot,si pentru care ce a fost in trecut sau ce se spune despre tine,cu toate ca nu sunt adevarate, nu vor crede asa ceva sau pur si simplu nu se vor da la o parte ,ci vor fi mereu alaturi de tine ...

Capul sus si va fi bine,prietenii sunt cu tine ,nu te vor dezamagi...
Tot ce trebuie sa faci este sa accepti ca ei sa ti fie alaturi si atunci vei reusi sa treci peste tot ;)....
Friends will be friends right 'till the end!!!


3 comments:

  1. if u wanna be my friend lasa un id.de yahoo;)

    ReplyDelete
  2. Un rar tovaras, e unul la o suta
    Si acel tovaras, fara scop te-ajuta
    Insa care e versat , incearca sa te faca
    In fata ti-e prieten,dar pe-ascuns te seaca
    Cel mai bun prieten, e si cel mai scump


    eu unul sunt in total de acord cu u ca un prieten adevarat iti e alaturi de u la orice ora din zi si din noapte cand ai avea nevoie...Felicitarile mele Copilu' inca un post extraordinar :-*:-*>:D<

    ReplyDelete
  3. Am cativa prieteni adevarati, si am o groaza de prieteni, pe toti ii ajut cand pot, si nu mi doresc nimic in schimb. Acei prieteni adevarati, cand am probleme, nici nu trebuie sa mi deschid gura, cacti imi citesc direct sufletul si stiu ce am. Nu am nimic cu nimeni, din contra, vreau sa cunosc cat mai multa lume, vreau sa aflu ce dorinte au, ce idealuri, principii. Name me crazy, cuz I am crazy ( u damn know it ). Si sincer, de abiaaaa astept sa ma intorc hehehhehe

    ReplyDelete

Blog Archive

Click to Mix and Solve