Wednesday, November 11, 2009

Update...


Am primit un mail ce m a facut sa rad tare de tot :)))) =)))

Iata mailul: " La 24 de ani pensionara?Nici la 42.Dupa "expozitie" nu ai nici 24.Dar,gustul omului...???

--
Cu respect,
nartip
"

So update:

AM 24 de ani desi nu arata "expozitia" ....Pensionara ?? nici la 42? da asa e...
Dar ai auzit de scris "la mishto" ??? thaaaaa
so...
oameni buni...
nu mai luati de bun tot ce se scrie pe internet k era logic ca la 24 nu eram pensionar:))))))))
referitor la "expozitie" asta e natura nu ma arata cum sunt eu,ci mai mica si sunt MANDRA....

Hai sayonara !!!

2 comments:

  1. -Corect.Puteai sa pui o poza de inger.Tot aia era.Te face sa razi ca "lumea"nu se prinde...dar "expozitia" era felul in care te exprimi si mie imi spunea certamente ca esti...copil(?)teribil al internetului,care amesteca vorbe in diferite limbi ca sa-i faca pe "ceilalti" praf.M-asi bucura sa nu fie doar atata.=(secret:mie imi plac oamenii destepti cu adevarat si nu doar inchipuiti.mai am nevoie de "probe".de ce oi fi eu primul care "incearca"sa discute cu "nepensionari",eu fiind cu adevarat pensionar?
    -Cu respect,
    nartip,

    ReplyDelete
  2. sincer nu ma dau ce nu sunt...nu ma cred desteapta ,frumoasa,superioara...nu...Sunt un om normal ,nu sunt un copil al internetului ce vrea sa dea gata pe altii, pur si simplu scriu ce simt ,cand simt....nu trebuie sa dau nimanui "probe" ca sunt sau nu desteapta...Parerea celorlalte persoane nu m a interesat niciodata (cea la adresa mea) si consider ca indiferent de varsta ,putem purta discutii ,nu doar sa incercam...Si nu am nimic impotriva pensionarilor,si eu voi fi una la un moment dat,am respect fata de ei,sunt oameni trecuti prin viata...

    ReplyDelete

Blog Archive

Click to Mix and Solve