Friday, November 6, 2009

My Last Breath...



"Dragii mei parinti,

Simt cum totul in jurul meu se naruie...Nu mai am forta sa lupt,durerea e prea mare..Ma lupt cu morile de vant...Tot ce am facut pana acum a fost in zadar,caci nu voi apuca sa continui ,sa vad rodul muncii mele....Stiu ca v am suparat de multe ori ,poate v am ranit rau de tot,insa acum cu ultima suflare va cer iertare...Va cer de asemenea sa continuati ca si cum nimic nu s ar fi intamplat,ca si cum eu nu as fi existat niciodata...Vreau sa uitati durerea pe care v am cauzat o vazandu ma bolnava ,inghitind pastile sa mi fie bine,sau injectii pentru ameliorarea durerilor...Nu vreau sa mai suferiti...

Cu ultima suflare va cer sa mi aruncati cenusa de pe munte,sa pot zbura asa cum mi am dorit mereu,sa pot calatori peste tot in lume pe aripile vantului,ca atunci cand va ziceam ca mi doresc sa vad lumea,sa cunosc alte culturi,oameni noi...
Sa stiti ca nu va voi uita nicicand,nici dincolo de mormantul rece si gol...Ma voi gandi mereu la voi,va voi veghea intotdeauna...
Stiu ca e sfarsitul meu...Simt ca e sfarsitul...Nu mai pot continua ,sunt constienta ca orele se duc precum minutele si minutele precum secundele...
Va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine,pentru ca mi ati dat viata...
Regret ca nu pot duce la bun sfarsit misiunea mea,si anume aceea de a continua cu viata pe care mi ati dat o voi...Nu e voia mea ,insa ma resemnez...
Imbratisez soarta aceasta ,caci stiu ca voi veti fi bine...
Accept pentru ca lupta am pierdut o...

Atunci cand veti citi scrisoarea nu vreau sa plangeti,ci sa zambiti ca m am dus undeva unde mi va fi bine ,de unde voi putea pleca mereu in alt si alt loc,in drumetiile pe care nu am avut timp sa le fac aici,cu voi...
Lacrimile nu si au rostul acum ,ca altfel as pata hartia pe care mi asez ultimele ganduri si stiu ca v as intrista si pe voi si nu mi doresc asta...Inchid ochii si astept...Astept sa vad lumina ce ma va purta departe,pe taramuri necunoscute...Nu mi e teama,m am resemnat si mi voi accepta soarta ...Sa nu va faceti griji pentru mine,voi fi bine...

Imi trag suflarea ,ultima ,si oftez...Ce frumos ar fi putut sa fie..."

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve