Sunday, November 29, 2009

Oferta anyone???


Oau mai e 1 zi si vine 1 decembrie...A trecut si noiembrie ... Dar timpul asta nu iarta...
Cum zicea un prieten "timpul...trece prea repede...si nu o sa pot tine pasul..." ,tind sa cred ca uneori nu ne este prieten ci mai degraba dusman...

Si cum ziceam mai e 1 zi pana la 1 decembrie,si inca 5 zile pana la prima sarbatoare de iarna,implicit ziua mea:D

Voi ce faceti de sarbatori?plecati undeva? stati cu prietenii?familia?
Eu cred ca o sa plec la munte ,pentru ca mi s a urat de oras,vreau sa evadez undeva la aer curat,sa am ce admira,sa ma joc in zapada ....

Revelionul inca nush unde l voi face,insa stiu sigur ca in Craiova cu gasca...

Prevad ca anu' asta ne vom distra super,vom cutreiera orasul in lung si n lat si ne vom distra ...Lasam frigul la o parte ,ninsoarea ce va fi (poate) si ne simtim bine...

Daca ma primiti cu gasca de Revelion, ca noi inca nu avem o locatie,v am fi vesnic recunoscatori :D
Astept oferte ....Nu va ingramaditi,e loc destul pentru toti :D...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve