Monday, January 18, 2010

Ar fi fost ....
























Ar trebui sa fie un eveniment ce starneste bucurie,fericire,insa....nu ma pot bucura pe nefericirea altei persoane....

Stiu ca sufera dar nu se arata....Nu vrea sa stie nimeni ca sufera....O inteleg si sunt alaturi de ea...
Eveniment fericit?Pentru mine nu e ...Probabil ca nici nu voi participa pentru ca voi fi plecata...

Sau poate ma voi duce ,pentru ca nu mi place sa judec pe nimeni....

Inca nu stiu ce sa zic...

Poate ca nici nu va mai avea loc ,cine stie...
Ar fi fost fericit si pentru mine,daca era cu acea persoana pe care o iubesc eu ,asa nu am nicio treaba sincer cu aceste persoane....
Mi ar fi placut sa fie asa cum vroiam eu insa asta e acum....

Sa speram ca va fi bine intr un final...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve