Tuesday, January 12, 2010

Reasons why I fell in love with you

M am indragostit de tine pentru ca:
  • imi place cum vezi viata mereu frumoasa desi nu e tot timpul asa...
  • imi place cum zambesti mereu chiar daca probabil nu e ziua ta mai buna...
  • imi place cum razi
  • imi place vocea ta dulce,de copil
  • imi plac glumele tale ...
  • imi place cum te amuzi mereu cand vorbesti cu mine...
  • imi place lumina din ochii tai albastri...
  • imi place cum ma tii in brate...
  • imi place cum ma saruti ...
  • imi place felul tau de copil...
  • imi place cum ma tii de mana...
  • imi place cum ma alinti
  • imi place cum asteptam unu' dupa celalalt sa vedem in acelasi timp un film
  • imi place ca ma accepti asa cum sunt
  • imi place ca esti sincer
  • imi place spontaneitatea ta
  • imi place nebunia ta de moment
  • esti asa cum te arati...
  • esti ca un copil ce i place sa fie alintat...
  • ma faci sa simt ca pot zbura...
  • Ma faci sa fiu un om mai bun
  • esti tu insuti in prezenta mea
  • ai mancat pizza facuta de mine desi nu a iesit cum speram
  • m ai sarutat si mi ai multumit pentru ea...
  • imi place privirea ta cand te mangai si te sarut...
  • imi place cum ma scoti dintr o stare nasoala si ma faci sa zambesc iar
  • imi place ca accepti mereu ceva nebunesc din partea mea
  • imi place cum te bucuri cand te surprind cu vreo idee trasnita
  • imi place cum iti musti buza cand sunt langa tine
  • imi place ca ma asculti cu orele daca eu vorbesc mult
  • imi place ca ai avut curaj sa mi spui ce gandesti
  • nu ti e rusine cu mine pe strada tipand si dansand in mijlocul unei intersectii...
  • nu ma consideri o ciudata
  • nu ai avea nimic impotriva sa inaltam un zmeu si sa ne jucam cu el...
  • stii mereu cum sa ma faci sa zambesc...
  • atunci cand ma tii in brate totul mi se pare mai usor
  • m ai invatat sa vad viata cu alti ochi
  • inimile noastre bat in acelasi ritm alert
  • ma acopereai noaptea daca ma descopeream sa nu racesc
  • adormeai cu mine in brate si ma trezeam tot in bratele tale...
  • ai iesit cu mine in orash pe zapada si tu erai in adidasi...
  • ne am batut cu zapada ca doi copii...
  • cel mai important ,esti TU!









No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve