Saturday, January 23, 2010

One Night...


....credeati ca "stand"?...Nop...one night long ....De ce zic long? Pentru ca s au intamplat atat de multe lucruri vineri seara incat clar nu o vom uita prea curand....




Sa o iau cu inceputul...




Se anunta o seara de vineri cu distractie mare,ca de obicei,cu gasca nebuna...Bine o parte din ea ...



Am plecat de acasa spre Blonda noastra iubita,acolo a venit si Alex sa ne salute ,am stat ce am stat si am plecat spre Ade sis sa ne intalnim si cu ea,in Keops....



Pe drum am luat si noi ceva sa ne incalzim ,apoi din Keops am plecat spre Arcade....

Bun ....

Toate bune si frumoase,joaca,veselie,cantec ,ce sa mai ,deja incepuse distractia....



Ne am oprit si noi ca tot omul la nishte blocuri prin centru sa ne incalzim oleaca pentru ca deja frigul isi spunea cuvantul...

Cata fericire pe capul nostru,cantam,vorbeam,fain de tot....

Asa....Eram in toi cand s a intamplat...

Ne au prins comunitarii excat cand pasam caldura....



Am ramas nemiscati ,nu am mai vorbit ,eram nishte ingerasi...



Ne am legitimat, cumintei,si ne au lasat acolo sa l asteptam pe unul dintre nebunii nostri ,pentru ca l au luat cu ei...



Ok am ramas pe loc,insa caldura nu tine mult :P asa ca am plecat spre ei sa ne luam prieteneul de acolo...



Intre timp m a sunat un alt prieten ca vine la noi...I am povestit ce ni s a intamplat si l am luat cu noi....



Am ajuns la ei ,am intrat in vorba cu ei,am glumit sa mai uitam de gerul ce se lasase...Deja nasul ma anunta ca sunt - 10,12 grade....



Sfatul politistului comunitar?"Duceti va in Caffe Central, e si cald, mai si dansati pana terminam noi aici"....



Ok am plecat ,am intrat in club ,ne am dus direct intr un loc ce era mai liber,ne am dat hainele jos si am inceput sa dansam,sa tzipam ca "Am luat amendaaaaaaaaaaaaaa vai de capul nostru :)))) " ...Toate privirile erau inspre noi atintite,si clubul dansa cu noi odata....



Bineinteles ca boxele erau ale noastre ,nici nu se pune problema...



A venit prietenul nostru cel "retinut" de o mica problema,si am plecat in Arcade:P



Am intrat acolo tipand ,fericiti ,mai ales ca am intrat pe Narcotic :))) Era logic ca vom tzipa ,sa facem atmosfera ....Si am facut....



Mare distractie mare....Am plecat din Arcade in Korona ,trebuia sa ne plimbam oleaca nu?



Bun...Pe drum ,ghiciti cu cine ne am intalnit? :)))) exact cu politistii comunitari ce ne au prins prima data ...Cum i am vazut am inceput sa radem ,sa facem glume ca a 3 oara ne dau o bere =)))



Ne am oprit sa vorbim cu ei,am glumit apoi ne am continuat drumul spre Korona unde deja ne astepta restul gashtii ...



Am ajuns in cele din urma in Korona,dupa ce am trecut pe langa ea de vreo 2 ori =))) ...Am intrat ,restul era la masa....Din nou toate privirile asupra noastra,nush de ce dar nu ma deranja :P

Am baut ceva,am dansat ca tot omul,apoi am zis ca ne a mai ramas Pub s pub sa mergem si pe acolo....



Era deja ora 4 dimineata ,am plecat cu masina unui prieten,insa cand am intrat acolo atmosfera era cam neinteresanta,plus k era mult fum....probabil fun ul se dusese deja insa in zilele bune distractia din pub s tinea pana dimineata,chiar daca intrai la 4 5 in pub s lumea dansa canta era altfel....probabil e si stresiunea de vina cine stie...

Asa ca am decis sa plecam spre casele noastre ,avand in vedere ca asta seara ne ducem unde vedem cu ochii nici noi nu stim :))))


Sa vedem ce ni se mai intampla si asta seara:)))

Sa speram ca ceva funny de tot ca aseara ,mai putin faza cu politia comunitara :))))


Have fun people ....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve