Tuesday, January 26, 2010

Empty soul....


Ger...Un ger cumplit....Iarna in adevaratul sens al cuvantului....Nu mai ninsese de cateva zile,insa in sufletul ei parca era viscol ....Zapada mare,frig,off....

O stare nasoala de tot,dor de ceva,de cineva....Nu mai stie ce sa faca,sa iasa din starea asta...A mai avut ea stari asa ,insa nu trece mult timp si starea revine ....

Se intreba:"Cum e posibil pentru o clipa de fericire sa suferi asa mult?Cui i am gresit asa de mult sa mi se intample mie asa ceva?Am gresit ca am pus suflet?Ca m am indragostit de tine??? Asa mare sa fie pedeapsa?"

Ce de intrebari....Ce de raspunsuri ar vrea sa primeasca...Nu le va primi probabil...

Probabil ar trebui sa fie ca alte fete,sa nu se implice,sa se joace doar cu vorbele,cu faptele...

Deja sufletul ei e gol acum,fara el,e ca si cum ar fi murit...

Nu mai simte nimic ,nu mai vede decat pe el in jur,pana si in alti baieti il vede tot pe el,apoi se trezeste si realizeaza ca nu e el...

Ar vrea sa se trezeasca din acest cosmar in care se afla ,si el sa fie acolo,ea langa el,ca alta data,intr o imbratisare puternica ,dand impresia ca nu ar vrea sa i dea drumul pentru ca ar putea o pierde....

Ce vis frumos ,ce bn ar fi sa fie iar realitate ca atunci ...

Din pacate acum nu se poate,e prea departe visul acesta,nu l mai poate ajunge...

In sufletul ei ramane amintirea clipelor cu el,si mai poate doar spera ca intr o zi visul ei se va implini....

Pana atunci durerea din suflet va fi prezenta permanent ,sa i aminteasca mereu si mereu cat doare sa fii indragostit de un vis....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve