Sunday, January 31, 2010

M am saturat!!!!


M am saturat de:


  • minciuni

  • Ipocrizii

  • idioti

  • cretini

  • badarani

  • oameni care spun ceva apoi se intorc si pleaca fara sa le pese

  • oameni care mint cu nerusinare si inseala

  • oameni care cu usurinta se folosesc de altii

  • oameni care spun ca iubesc pentru ca apoi sa spuna ca nu era adevarat

  • oameni care fara scrupule se folosesc de altii sa le fie lor bine

  • oameni care te fac sa te indragostesti pentru ca apoi sa uite ca existi

  • oameni care mint mint mint

  • prietenii false

  • iubiri false, fara sa fie un gram de iubire adevarata

  • o clipa fericita care pe loc se transforma intr una nefericita

  • ura unora fata de altii

  • promisiuni uitate si incalcate

  • frivolitatea prefacuta a unora

  • iubiri neimpartasite

  • inselat

  • viata in general ce sucks big time

  • familie ce te injunghie pe la spate

  • lacrimi varsate fara rost

  • iluziile unui viitor mai bun

  • iluziile unei noi iubiri ,ce te uita inainte de a incepe

  • rude carora nu le pasa de tine si te lasa la primul sosit

  • evenimente la care nu vrei sa participi pentru ca ai fost insultat

  • moacele unor persoane cand aud numele tau

  • prostia unora

  • ura nefondata la adresa ta desi nu ai facut nimic

  • oamenii care se dau ceea ce nu sunt

  • iubire in orice fel posibil

  • imbratisari false

  • sarutari false

  • cei care sunt alaturi de tine doar pana in momentul in care apare altcineva alaturi de care sa si petreaca timpul

  • cei care te lasa imediat balta cum se zareste la orizont alta persoana care sa i faca sa rada si sa piarda timpul

  • politica

  • tara asta in general

  • faptul ca prostia e in floare

  • emisiuni tampite menite sa indobitoceasca prostii

  • internet care merge precum un c*r

  • nopti udate de lacrimi

  • zile udate de lacrimi

  • ploaia din sufletul meu

  • tristetea de pe chipul meu

  • durerea ce nu vrea sa dispara

  • norocul chior de a mi merge atat de "bine" tot

  • esecul de pe toate planurile

  • faptul ca sper ca o proasta la ceva bun in viata mea

  • faptul ca inca ma gandesc la iubire desi nu am avut parte de asa ceva

  • mine insami ca inca mai sper ca ceva bun se va intampla si in viata mea

  • sperante desarte....



No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve