Monday, January 18, 2010

Ce este iubirea?


Oare ce e iubirea? e teama aia de a nu deschide gura sa nu il superi ca altfel te paraseste? asta e iubirea?

Nu,nu e asta iubirea...

Lumea a uitat sa iubeasca sincer,cu inima si sufletul...

Acum e mult mai usor sa spui un "te iubesc" fara sa ti pese de sentimente,de sufletul celui caruia ii spui...Nu te mai intereseaza nimic ,daor tu contezi...

Ma intreb cand o sa fac si eu rau unui baiat si el tot o sa ma iubeasca?neconditionat sa imi ierte tot sa nu zica asa cum zicea altcineva ca ai grija ce vb si cum imi tii socoteala la ce fac ca mi se schimba sentimentele....

CAnd vom gasi baiatul ala pe care sa l judecam aspru,sa l acuzam,si el sa ne ierte ,ca ne iubeste?

Ma nu m-ar lasa sufletul sa imi bat joc de un om care ma iubeste oricat de nefericita as fi....nu m-as razbuna nici in gluma....

stii cum se zice?cu masura cu care masori ti se va masura,atunci de ce masura la iubire e ura?disptretul si nepasarea,minciuna ca te iubeste,ca te vrea alaturi de el,ca apoi sa te lase precum o carpa ?Faci bine si gasesti de doua ori mai mult rau...Cu ce ai gresit?cui i ai facut rau sa ti se intample asa ceva?

Daca e rau sa iubesti persoana de langa tine,sa faci totul sa i fie bine,uneori uitand de tine,atunci de ce sa mai iubim?la ce folos?doar sa suferim?Dam totul si tot degeaba...E ok sa minti un te iubesc....


Nu stiu ,dar imi doresc sincer sa pot fi rea si fara suflet....Sa mi bat joc de toti care indraznesc sa se apropie de mine,sa ma folosesc de ei,pentru ca stiu si pot si eu sa mint un "te iubesc"...

Dar nu fac asta...Nu pot....nu ma lasa sufletul ...mi as bate joc de propria persoana ,nu as putea trai impacata cu mine insami

....


De ce minte lumea?

de ce mint baietii?de ce mint fetele?

De ce nu mai stie nimeni sa iubeasca?

De ce tot mai putini stiu c e iubirea?

De ce tot mai multi spun asa de usor "te iubesc"desi nu simt?

De ce te lasa tot mai usor cu ochii n soare?


Prea multe intrebari ....


CE ESTE IUBIREA?


Nici eu nu mai stiu ce raspuns sa dau ,nici unde sa caut un raspuns....


Ce lume fara suflet....

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve