Monday, January 11, 2010

When you find that special thing!

Postul asta e pentru tine....
Sunt 9 luni de cand ne am cunoscut si am vorbit pentru prima data ....La inceput a fost cam aiurea ca nu vroiam sa vorbesc cu tine ,mi se parea ciudat,insa abordarea ta a fost unica tocmai de aceea am inceput discutiile pe mess ...M ai intrebat mereu de ce am procedat asa si ti am raspuns de fiecare data ca nici eu nu stiu ...Cu timpul conversatiile au evoluat la ore intregi de discutii,glume,faze funny rau de tot,jocuri ,nebunii....
O perioada frumoasa,de neuitat...Mesaje tampite si amuzante menite sa ne faca ziua mai frumoasa isi faceau loc in telefoanele noastre ....
Si uite asa a trecut timpul,noi ne apropiam tot mai mult unul de celalalt ,ne intelegeam perfect...
Dupa un timp,intr o seara ,cum vorbeam noi pe mess pana la 4 dimineata,fara sa ne dam seama de timpul ce repede trecea,am vorbit ceva mai serios...Un gol in stomac,batai ale inimii ce nu le puteam controla,si ne vedeam deja unul in bratele celuilalt...
Sentimente care mai de care mai frumoase infloreau,dorul crestea si el,dorinta de a ne vedea la fel...
Pana cand intr o zi s a intamplat...Mi ai zis ca vii la mine...Pentru mine a fost ca un vis devenit realitate,caci acum aveam sa te tin in brate asa cum doar imi imaginam ...
Dreams come true?Yes they do....
Desi la inceput ai incercat sa pari doar un bun prieten,si eu la fel cu tine,cu toate ca nu asta ne doream niciunu,uite unde am ajuns acum...
Ziua cand ai ajuns la mine a fost una dintre cele mai frumoase ....A fost cadoul de Craciun cel mai frumos ever....Zilele cu tine ,desi era frig rau,zapada si nu am putut face mare lucru prin orash,au fost exceptionale,m am simtit atat de bine ,eram asa de fericita...bataia cu bulgari,plimbarea prin zapada,vinul fiert ,imbratisarea ta sincera,inima ta ce batea in acelasi ritm cu a mea ,ochii tai ce se uitau in ai mei,buzele tale unindu se cu ale mele,ma faceau sa traiesc un vis din care nu m as mai fi trezit niciodata,pentru a nu te pierde...
Imi doream sa ramanem asa,timpul sa se opreeasca doar cu noi doi ,sa pot sa te imbratisez mereu,sa ne sarutam ca atunci,sa ti mangai fata de copil,sa am grija de tine mereu,sa fim impreuna...
Momentele acelea m au facut sa mi dau seama ca ceva se intampla,nu m am inselat...
Mi as fi dorit sa nu mai pleci,sa ramai,insa...nu se putea...
Odata cu plecarea ta mi am dat seama de sentimentele mele pentru tine ,care crescusera mai mult ,mult mai mult....M am indragostit de tine dinainte de a te cunoaste,doar prin simple conversatii ,telefoane,si timp petrecut impreuna...Nu mi explic cum ,dar acum e mai profund...Sentimentele au crescut ,stiu din bataile inimii ce le aud zilnic cand ma gandesc la tine...Inima mea bate acum in ritm cu a ta,sa nu te sperii daca la un moment dat va bate mai tare,caci e conectata la a mea...
Imbratisarea ta ,sarutul tau,privirea ta,mangaierea ta m au facut sa mi dau seama de ceva...
Mi am dat seama ca am gasit acel ceva ce cautam ,acel special thing in prezenta caruia inima sa o ia razna,sa bata cot la cot cu a lui,si imbratisarile si saruturile sa nu se mai termine....
Da ,esti my special thing,acea persoana importanta pentru care ai face orice sa fie bine,sa fii cu ea zilnic,sa nu te intereseze nimic altceva,decat relatia voastra...
Un dor nebun a pus stapanire pe mine,imi lipsesti enorm,as vrea sa fim acum amandoi sa ne imbratisam si sa ne uitam unul in ochii celuilalt asa frumos,de parca nimeni nu ar mai fi in jur,decat noi doi...
Pe fundal se aude o melodie ce mi aduce in prim plan amintirea ta ,si tresar....E ca si cum ai fi langa mine si mi ai sopti la ureche: "mi e dor de tine"...
Inchei postul cu speranta in mai bine,si incredere in sentimente ....






No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve