Sunday, January 31, 2010

Deziluzii...



Mai rau nici ca se putea...Dupa ce anul trecut imi propusesem schimbari majore in viata mea,incepand cu schimbarea hometown -ului ,nimic nu mi a iesit asa cum vroiam eu...

Pe langa deziluzia esecului de a ajunge undeva,a mai venit una pe capul meu...Off cum o mai scot la capat oare?

Oare am vreo solutie?....Pentru ce mi am propus initial inca lupt sa reusesc ,inca ma zbat,pentru ca nu ma las asa usor,insa e asa de greu cand vezi cum iti vin pe cap unele cate unele,fara sa intrebe :"hey ai rezolvat problema aia?ca as veni si eu dar mi e ca te impovarez...Sa mai astept? " nuuuu nu se intampla asta ,vin direct pe tine toate,deodata te trezesti in mijloc,fara scapare ,fara o solutie...Nu mi ramane decat sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu i voi mai vedea pe cei pe care i am indragit asa mult,imi vor lipsi cu siguranta,si sa incerc sa realizez ceea ce mi am propus ,pentru ca nu renunt ,nu ma dau batuta...

Offf sunt un esec pe toate planurile ...

No comments:

Post a Comment

Click to Mix and Solve