Tuesday, December 8, 2009

8 Decembrie 1987...Zi trista fara tine...


Azi ar fi trebuit sa fie o zi de bucurie si petrecere...O zi fara griji ,plina de urari de bine,sanatate si fericire...
Insa nu e asa ...
E o zi trista ,cu lacrimi ,si amintiri placute...
Azi pe 8 decembrie ai fi facut 22 de ani...o varsta frumoasa pentru tinerii de peste tot ...
Cred ca ai fi fost un baiat minunat,asa cum erai atunci...Ne am fi serbat ziua impreuna ,am fi fost bucurosi,am fi dansat toata ziua si noaptea ,ar fi fost cea mai tare aniversare....
Din pacate nu se poate asta,imi serbez singura ziua ,fara tine...
Dar stiu ca de acolo de sus te uiti la mine si ma sustii in tot ,esti fericit odata cu mine,petreci cu mine...
Fratiorul meu drag mi e asa dor de tine ,si mi lipsesti asa mult...
Cat as fi vrut sa fii si tu azi cu noi toti....
Nu te vom uita niciodata !!!


Postul acesta este pentru tine ,fratiorul meu drag,Dragos....
Te iubim

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve