Tuesday, December 22, 2009

What my heart wants to say....


What my heart wants to say???

Asta e intrebarea ce se afla in momentul acesta pe buzele mele....

What my heart wants to say??? Nici ea nu stie ...Poate este dor,poate este neliniste,poate...poate nu stiu ce este sau ce vrea sa spuna insa stiu sigur ca ceva doreste ...Pot doar sa presupun ce vrea....
In caz ca nu si gaseste cuvintele potrivite ,sper ca stii ce vrea sa spuna,sper ca vezi ce vrea....
Imaginile din minte induc o stare de fericire ciudata,de ceva frumos ,dar parca si o melancolie pe care nu o arata ,dar o simte ...
Sa fie ceva in concordanta cu mintea ?Inima sa fie strans legata de imaginile din capul meu?
Poi am multe n cap acum ,care mai d care mai frumoase,mai interesante ,legate de ceva anume,sau poate ...de ...cineva anume...
Insa asta vrea ea sa spuna???Nu si gaseste cuvintele potrivite pentru ca mintea mea o ia razna mereu cand e vorba de acel ceva?Incepe sa bata ca o nebuna si sincer nu o pot opri ,dar spera ca vei sti ce si doreste ea ,fara sa fie nevoie de cuvinte...
Spera ca atunci cand nu va mai fi ,cnad bataile ei vor fi tot mai incete,pana la zero,tu sa stii ca i a pasat enorm,cu toate ca nu a putut sa spuna mare lucru...
Vrea ceva ea ,dar nu mi da indicii clare,probabil ii este teama ...Poate nu vrea sa ti zdruncine lumea ta creata acum pe ultima suta de metri,si sa crezi ca e prea slaba ...
Nu ,ii zic eu,nu esti slaba daca spui ce gandesti...
Ea nu ma crede,spune ca ar dori sa poata vorbi ,insa mai bine lasa asa,da indicii clare si spera sa stie ca ea bate pentru ceva,pentru cineva...
"Bataile mele sunt prea puternice ,prea intense si pline de dor si pasiune sa nu si dea seama ca eu bat pentru el,nu se poate asa ceva ,stiu ca si el simte la fel pentru ca mi a dat indicii ,batai la fel de puternice ca ale mele...trebuie sa stie si fara sa fie nevoie de prea multe cuvinte"...
"Da ,probabil ca da ,insa ,nu ai de unde sti ca va cunoaste adevarul,pentru ca nu e cu tine,nu te aude ,nu te simte,de ce nu spui ceva?ceva micutz sa stie?"

"Daca simte la fel va sti si fara sa i spun ceva,pentru ca noi ,inimile ,ne trimitem semnale clare ,nu batem asa tare pentru orice inima e langa noi prezenta...Nu ,noi suntem sensibile ,simtim ceva pentru cineva ,dam de stire aceleia doar nu oricui...Noi inimile suntem mai ciudate....
Acum insa eu sunt confuza,probabil ca teama de ziua de maine ma face asa acum ,fara vlaga...Oricum e doar o stare...o stare mai ciudata pentru ca..pentru ca....of undele mele le trimit la tine si sper sa ajunga cat mai repede...Bat ...bat intens ....bat tare de tot ,simt ca pulsul creste si simt cum in orice clipa o sa pompez prea mult sange in mine insami si nu voi face fata,voi claca in orice clipa din prea multa dorinta ,pasiune ,dor si dorinta de a fi cu tine ,de a bate odata cu tine,pe acelasi ritm alert,insa sunt sigura ca pana in ultima clipa pentru tine voi bate,fara niciun dubiu...
Cand suntem alaturi ,parca o iau razna ,nu ma mai pot controla ,si viteza batailor mele este mult peste ce mi imaginam eu vreodata ca va fi....

Cert este ca vreau sa bat langa inima mea pereche..."

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve