Saturday, December 12, 2009

Having fun nu????


Eheee trecu si sambata ,reuniune iar in Chitarre ,tort bun de tot mmmm am papat si ne am distrat....Sa tot avem asa zile faine sa petrecem ,sa ne simtim bine ,sa fim iar toti,toata gasca nebuna:D
Sincer si vineri si sambata m am simtit super bine,am dansat,am baut ,am mancat tort ohoo da ce tort bun :D
De pe 6 decembrie numa' in chefuri am tinut o si ce "rau" ne a fost....Urmeaza 20 decembrie,sa speram ca vom petrece ca si pana acum,cu totii,in voie buna,veselie,si gasca nebuna mereu in actiune ;)
V am pupat si v am lasat am de dat nsihte poze :))


Ps: in Craiova ningeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu prima bulgareala pe anul asta !!Prea marfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)))))))))))))))))))))))))))

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve