Tuesday, December 1, 2009

Someday...Who Knows...


Imi imaginez imbratisarea lui dulce si catifelata ,si un sentimet de tristete ma incearca ,lasand o lacrima sa ude obrazul...Ii simt mana prin parul meu si e asa de placut...Nu stiu ce este,insa golul din stomac e imens,iar inima mi bate asa de tare...
E asa departe,ca nici in vis nu reusesc sa l ajung din urma...Parca ,odata cu apropierea mea ,el se indeparteaza tot mai mult...Incerc sa strig....In zadar insa,nu pot,ceva ma impiedica ...Simt cum golul acela se mareste tot mai mult ,tot mai mult...inima sta sa explodeze ,palpitatiile sunt tot mai intense,nu mi explic...
Sa fie ceva cu mine? ....sau doar gandul la tine sa mi provoace sentimentele astea? ...
Inca nu realizez ce se intampla,nu mi pot explica cum de s a intamplat asa....
Oare e doar un vis?Oare eu sunt cea care decat isi doreste asta si astfel ca mi imaginez fel si fel de trairi? Sau e adevarat?
Ceva e diferit de data asta...

Inchid ochii si te vad pe tine cum ma privesti cu ochii tai precum cerul albastru senin,respir greu,abia daca reusesc sa mi trag rasuflarea ca deja fata mea e mangaiata de mana ta ce ma ocroteste de departe...Buzele tale catifelate le saruta pe ale mele ,si un fior mai mare isi face loc...

Ce sentiment placut traiesc,mi e teama sa deschid ochii si tu sa nu mai fii cu mine...
Ma iei de mana sa mi demonstrezi ca nu e vis,ma saruti iar ...
Iti mangai fata ta de copil ,parul tau matasos ma joc prin el,cercetez precum un copil curios de ceva nou...
Imi zambesti...Iti zambesc si eu...
Ma imbratisezi iar cu toata forta ta ,ca si cum ti ar fi teama sa nu ma pierzi...Te prind de bratele tale si ma agat precum un bebe de mama lui ce pleaca la serviciu si lui ii e teama sa o lase sa plece ,pentru ca va ramane singurel...Asa si eu ma agat de imbratisarea ta de teama de a nu ma trezi iar singura pe acelasi drum...
Ceasul arata ora 2.30...Noi tot acolo suntem,impreuna,imbratisati...Ti ai dori ca si mine sa nu se termine?Daca am putea fi impreuna nimic nu ar mai conta...
Imi zici:

"Deschide ochii"...
"Nu vreau ,mi e teama...Daca nu vei mai fi aici?...
"Voi fi ,dar nu acum,candva cine stie cand,vom putea sa ne imbratisam ..."

Imi zambesti iar ,iti zambesc si eu,apoi un ultim sarut pe frunte...
Golul din stomac de la inceput acum e mai mare...Inima mai tare mi bate...Pentru ca stiu ca undeva acolo esti tu ,aici undeva sunt eu,iar poza ta ma calauzeste prin noapte...
Deschid ochii...si...strig la tine sa nu pleci ,nu inca ,mai e timp ,insa...

Dispare,se duce ,si ma trezesc iar singura,in camera mea slab luminata cu gandul la el ...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve