Tuesday, December 22, 2009

Scrisoare de ramas bun...


Iubitul meu,


Vreau sa ti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine,pentru faptul ca ai fost sincer cu mine,ca m ai iubit si ca...inca ma iubesti...
Nu stiu de ce s a ajuns aici,cui i am gresit de ma pedepseste in felul acesta,insa asta e viata...
Din pacate nu vom apuca sa ne bucuram de sarbatoarea Craciunului impreuna,asa cum am vorbit...
Ar fi fost cel mai reusit Craciun alaturi de tine...Aveam o surpriza pentru tine pregatita pentru bradutz ,insa nu cred ca voi mai apuca sa ti l dau personal...
Cauta l te rog in dulap in noaptea de Ajun ,si pastreaza l in amintire ...
Pastreaza ma si pe mine in inima si mintea ta,insa vreau sa nu plangi,vreau sa treci peste tot si sa ti traiesti viata cum stii mai bine,sa fii fericit ,ca si cand ai fi cu mine ...
Stiu ca mi vei spune ca nu poti asa usor sa treci ,ca nu vrei asta,insa va trebui sa incerci macar si vei reusi stiu sigur...Vreau sa ti fie bine ,sa nu suferi,nu as suporta sa te vad ca suferi ,pentru ca mi s ar frange sufletul ....
Pentru mine tu ai fost fericirea mea ,sufletul meu,si te iubesc enorm ,si te voi iubi enorm chiar si dupa ce nu voi mai fi...
Daca nu voi mai putea sa te fac eu fericit ,permite i altcuiva sa te faca ,deschide ti inima ,pentru ca voi fi mereu langa tine,sa te protejez,sa veghez asupra ta mereu ,mereu...
Te iubesc enorm de mult ,si cu greu incerc sa mi stapanesc lacrimile ce mi inunda fata ,pentru ca stiu ca mi va fi greu sa nu te mai pot tine n brate,sa nu te mai pot saruta,mangaia ,sa adorm la pieptul tau...
Visam la tine cu mult inainte sa fim impreuna,si visam mereu ca ma joc in parul tau moale ,ca ti mangaiam fata de copil,si ca adormeai pe pieptul meu ....
Off ce copil eram sincer nu pot sa cred ce vremuri frumoase prin simplul fapt ca mi le imaginam....
Realitatea a fost mai frumoasa ca n visurile mele cele mai frumoase ,nu ma asteptam sa fie asa,sau poate ca da :P
Am trait cu tine momente de neuitat....
Plimbari sub clar de luna,pe plaja,pe munte drumetii,batai cu zapada,frisca ,offf nu le voi uita nicicand ,nici atunci cand nu voi mai fi...Le voi lua cu mine oriunde voi ajunge...
Sper sa nu uit de viata mea de aici asa cum auzeam ca s ar intampla pentru ca as muri iar ,si de data asta de o durere mai mare,pentru ca nu as suporta sa te vad si sa nu mi amintesc de iubirea noastra,de noi doi,de momentele noastre....
Vreau sa mi promiti un lucru si anume ca atunci cand vei citi scrisoarea mea nu vei plange,ci vei zambi pentru ca vei sti ca pana in ultima clipa m am gandit la tine...Vreau sa stii ca te iubesc si te voi iubi mereu ,si voi avea grija de tine de acolo de sus ....

Voi fi ingerul tau pazitor ...
Te iubesc enorm ...Iarta ma ca nu am avut curaj sa ti spun in fata toate astea,si de faptul ca sunt in conditiile astea ,dar nu am vrut sa suferi ....

Iarta ma si nu ma uita !!!!Pastreaza ma in mintea si inima ta !!!!

1 comment:

Blog Archive

Click to Mix and Solve