Thursday, December 3, 2009

Maybe not just a dream...


De ce doare asa rau? de ce trebuie sa mi calc pe inima mereu ,sa o calc in picioare? de ce e viata atat de cruda cu mine?
De ce suferim?cand esti prea bun nimic nu ti iese,pentru ca nu ti poti bate joc....
Daca as face asta ,cu ce as fi mai presus de toti cei care folosesc iubirea drept scuza pentru a si atinge scopul? eu nu sunt asa...nu ma pot folosi de cineva doar de dragul de a face rau cuiva,pentru ca ...ma pun in locul acelei persoane si mi dau seama ca in momentul in care pui suflet intr o relatie, e asa de greu sa mergi mai departe cand ceva se intampla rau,cand persoana in care aveai incredere de fapt si a batut joc...
De ce se joaca lumea cu vorbele? de ce e asa usor sa minti ,in loc sa taci?mai bine nu spui nimic,decat sa spui ceva ce nu simti...niciodata nu am spus ceva nu am simtit ,am mers pe un principiu bine stabilit:adevarul inainte de toate...

Of viata asta a fost asa dura cu mine,ma simt asa de singura,am nevoie de...tine...Am nevoie sa ma strangi la pieptul tau ,sa mi spui ca totul va fi bine,sa nu mai plang ca o prostuta ,ca vei veni la mine intr o buna zi,vom putea fi impreuna...Cine stie daca va fi posibil asta...

Deja incep sa ma invat cu gandul ca asa a fost sa fie,sa fiu nevoita sa mi calc sufletul in picioare si sa merg mai departe,fara persoana la care tin,de care incep sa ma indragostesc fara sa mi pot explica in vreun fel cum s a intamplat asa ceva...
Nu am o explicatie,insa doare rau si ma simt si fericita ca s a intamplat ...Doare ca esti departe de mine ,ca nu ma poti tine in brate,nu te poti juca in parul meu asa cum ma faci sa visez la tine , la noi doi,asa cum ma intrebi daca simt atingerea ta suava pe fatza mea,in parul meu ...

Sunt bucuroasa pentru ca rad mereu cand vorbim,ma faci sa fiu mai nebuna decat sunt ,sa vorbesc mult ,fara oprire,sa fac glume,sa ma port prosteste,mai rau decat de obicei,sa fiu mai aiurita decat sunt,sa mi doresc sa fiu un om mai bun,sa am chef de viata...
Ma faci sa simt ca pot zbura ,ca am aripi sa ajung la tine ,sa ti sarut buzele alea atat de rosii si dornice de un sarut,sa te strang in brate atat cat pot ,sa ma joc in parul tau moale,sa ti mangai fatza apoi sa o sarut usor,sa fiu cu tine de mana ,plimbandu ne prin parc,prin orash,maimutzarindu ne asa cum stim numai noi fara sa ne pese de ce vor zice ceilalti ,sa ma uit fix in ochii tai albastri ca seninul cerului ce anunta o zi minunata....

Asa esti tu,minunat ,ca o zi calda de vara,ca o zi de iarna ,de primavara ,de toamna,nu conteaza,in ochii mei ,vazute prin ai tai,ele sunt toate minunate...Sunt un motiv in plus sa ador natura ce mi aminteste de ochii tai,de zambetul tau,de vocea ta,de tine doar...

Se aude pe fundal un sunet firav de pian ,si tresar mereu,caci mi aminteste de tine...Ma gandesc la tine mereu,si nu stiu daca e bine....Ratiunea spune"STOP" insa inima spune" NU TE OPRI" ca si cum ceva bun s ar intampla...
Poate ca asa va fi,si intr o zi vom fi impreuna,sau poate ca nu ,si vor ramane doar in mintea mea,doar ca un vis frumos...

How I wish ...How I wish...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Click to Mix and Solve