Tuesday, December 1, 2009

Tango to Evora





Blestemul iubirii pure,o iubire ce lupta impotriva tuturor ,insa pana cand? pana cand sa lupti?
Cand totul e impotriva ,nu ti ramane decat sa fugi undeva departe,sa evadezi ....Cauti iubirea pura ,ravnesti la ea ,si intr un final soarta intervine...
Toti cei ce putem iubi si pretui fiecare clipa din viata,ar trebui sa fim constienti ca daca nu facem asta,mai tarziu vom regreta ,avand o singura sansa in viata sa iubim ,sa traim...
Fiecare clipa merita traita ...
Iubirea ...Cel mai frumos sentiment...

Am cunoscut persoane ce nu au stiut sa pretuiasca fiecare clipa si nu au savurat picatura de iubire ,apoi cand soarta a intervenit ,intr un mod neplacut,regretele erau tardive...

De aceea va spun ,profitati de viata ,de iubire,iubiti sincer ,pur,pentru ca numai o viata avem,si nu merita irosita pe prostii...
Indiferent cat ai suferit in trecut,capul sus si mergi mai departe,lasa ti iubirea sa apara ,lasa te iubit/a ...

Am suferit si eu enorm in trecut,credeam ca totul e dus,ca nu voi mai tzine vreodata la cineva ,ca iubirea nu exista,e o prostie...Ce prostuta eram atunci...
Iubirea exista,cu toate ca multi nu mai vor sa creada in ea,de teama de a nu mai fi raniti...
Suferinta insa mi a dat taria sa iubesc acum cu mai multa ardoare,mai intens,si sa nu regret ...
Iubiti acum cand puteti,ca mai tarziu sa nu vedeti cum a trecut viata pe langa voi si voi ati trecut pe langa iubire,facandu i cu mana...Nimic nu se mai intoarce...

Ravnesc la ea de cand ma stiu,si sincer astept acea zi cand o sa iubesc cu ADEVARAT cu tot sufletul meu si voi fi iubita din tot sufletul lui,si voi pretui fiecare clipa alaturi de el....
Pedeapsa ? Chin? Blestem?
Cand e iubire nimic din astea nu exista...
Iubiti va mult !!!

Beti din paharul pasiunii si al iubirii si nu uitati ca daca se va goli ,cineva il va umple din nou cu alta aroma,mai intensa si mai profunda ca ultima....Si cand aroma va fi perfecta ,niciodata paharul nu va mai fi gol...

2 comments:

  1. corect, ultima parte mi se pare cea mai tru >:D<

    ReplyDelete
  2. Eu am gasit Aroma Perfecta.
    O simt in fiece clipa.
    Cum sa o fac si pe Ea sa inteleaga ca nu e ceva trecator?
    E din inima+ratiune, nu din stomac.

    ReplyDelete

Blog Archive

Click to Mix and Solve